Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Se upp med falsk arbetskamrat

  • Se upp med falsk arbetskamrat

    Publicerad av zurfman på 12 oktober, 2011 vid 21:09

    se upp med “falsk arbetskamrat”….

    Har själv en “arbetskamrat” som påstod sig vara min “vindsurfingpolare” men vilket han gjorde för att försöka få mig att skippa arbetstid (för att han själv skulle vinna någons förtroende) Jag bommade dock ingen arbetstid (2010 som det gäller) utan det var semesterdagar och fridagar jag använde… (2 ggr vindsurfade också jag mitt på dagen o jobbade på kvällen istället, överskommet med min närmaste chef)

    Ska inte vi vindssurfare hålla ihop för att underlätta vindsurfet, inte sabotera??? :mad::mad::mad:

    Se upp med falska människor på ert jobb, speciellt om ni gör konstigare habrovinker än jag gjort för att få vindsurfa! Spelade ingen roll att jag gjorde ett bra jobb (sjukskriven nu…)
    Dröjde länge innan jag skrev detta men värt att nämna.

    stefan_gbg svarade 12 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • tall-jonny

    Medlem
    13 oktober, 2011 vid 07:20

    Vilket fattigt liv din “arbetskamrat” verkar leva, skit i honom fokusera på det som gör ditt liv värt att leva! Surf´s up!

  • claes6

    Medlem
    13 oktober, 2011 vid 12:01

    Vilket svin!

  • stefan_gbg

    Medlem
    13 oktober, 2011 vid 12:37

    Det är viktigt att skaffa sig en chef som har förståelse för att man måste ge sig ut ibland.
    Ibland värt att jobba när mörkret kommer(om man har möjlighet förstås).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Se upp med falsk arbetskamrat

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.