• hankloose

    Medlem
    2 augusti, 2004 vid 15:24

    en till!!Ser du att det e GUD själv som seglar speedjanne!!

  • fenan

    Medlem
    2 augusti, 2004 vid 17:38

    riktigt nice.. men deras stora satsnig inför 05 e väl combat?

  • hankloose

    Medlem
    2 augusti, 2004 vid 17:48

    Well combat e combat å search e search om du förstår vad jag menar… crazy.gif

  • herodude

    Medlem
    2 augusti, 2004 vid 20:52

    holy fuck satan i gatan och jävlar i havet vad sexxigt det är fan jag trodde inte de kunde göra snyggare men jag måste säga att de nya search seglen sparkar pungen av de andra 05’orna från andra märken jag set… :S

  • hankloose

    Medlem
    2 augusti, 2004 vid 20:55

    Det e ju det som e så jävligt!!När får man va nöjd mer än sex månader mad.gif

  • herodude

    Medlem
    2 augusti, 2004 vid 21:01

    fan betänkta segel linjen hotas allvarligt av de nya bilderna från np, betänkt var jue en 05- simmer eller en 04 neilpryde men fan måste skaffa mig ett penga träd…

  • hankloose

    Medlem
    2 augusti, 2004 vid 21:15

    Såg nya combat nere på karpathos i veckan !!Kan även där säga att man blir GRYYYYMT sugen!!Otroligt välgjort!!Men bara för att sprida gracerna lite vill jag oxå säga att jag körde hela veckan på(karpathos) north 04 segel (superstar och vodoo)Kan bara lyfta på hatten!!North gör oxå kanon grejer!Tror man skulle ha väldigt svårt att lyckas köpa ett dåligt segel om man köpte nått idag skitsamma vilket märke!Men det skadar ju inte om det är snyggt å se heller blush.gif

  • syke

    Medlem
    3 augusti, 2004 vid 05:58

    såg ett combat i gävlebukten i helgen, surferic är den skyldige. Såg finfint ut, och man måsta nog ha svart bälte i videovåld för att ha sönder den segeltrasan!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.