Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Seat Harness, bra eller anus?

• Seat Harness, bra eller anus?

Publicerad av anonym-anvandare på 28 februari, 2004 vid 05:22

Problemet med waist harness är att de åker upp och krossa revbenen, och nej jag är ingen phfet ratbastard, utan håller mitt 8pack i trim. Någon som har ett bra förslag på seat harness och var jag kan köpa det?

Wanna hook up fast

anonym-anvandare svarade 21 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • casper

Medlem
    28 februari, 2004 vid 07:56

Dark Rider med blöja!

Patric

• anonym-anvandare

Medlem
    28 februari, 2004 vid 11:54

Yo
    har haft ditt problem med en gammal naish kitesele från -01 men när jag sedan bytte till en maui magic så försvann problemet. tror det handlar om att hitta en sele som passar just din konstiga kropp. naish selen var definitivt anus.

• rambo_johnson

Medlem
    28 februari, 2004 vid 12:30

änus

• dmp

Medlem
    28 februari, 2004 vid 13:49

Darkrider midjesele utan blöja med magpad = bra..
    Sittsele = Rätt upp i anus..

• teda

Medlem
    28 februari, 2004 vid 13:56

Någon som skadat revben eller rygg med midjesele ? Hmm eller hur överdrivet är de riskerna ?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 februari, 2004 vid 14:15

Kör med kiten längre ner för säääädan.

/Jeppe Kung

• anonym-anvandare

Medlem
    29 februari, 2004 vid 22:33

Köp KiteWaist Pro från Prolimit, den lämnar aldrig anus.

• jott

Medlem
    1 mars, 2004 vid 12:50

sa har blir ens familjejuveler med blojsele

• jott

Medlem
    1 mars, 2004 vid 12:52

Far val lagga till att man stulit bilden fran den fede Rambo innan jag far en fet stamningsansokan fran baltic inkasso i brevladan..

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2004 vid 15:32

Jag har skadat ryggen med sittsele, va ute i en timme i 4gradigt, sen hade jag konstig verk i 3mån från och till (kan ha att göra med kylan), sen dess har jag alltid använt midje och även gjort feta vurpor med den utan minsta ryggont…den nya är en N/S med fet vaddering…den rockar!

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2004 vid 15:57

Jag kör sittsele och jag tycker det är jävligt skönt, men då har jag iof aldrig testat midjesele. Men jag tycker (rätta mig om jag har fel) att det borde bli tyngre för ryggen med midjesele? eftersom att kraften kommer högre upp på kroppen.

MVH/Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Seat Harness, bra eller anus?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.