Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Secret spot Hemligt!

  • Secret spot Hemligt!

    Publicerad av patrikol på 28 december, 2003 vid 21:14

    Jag pratade med han som har hand om “hemlig ridklubb” han var mycket vänlig och tyckte det var trevligt med lite kiteare i anslutning till hinder banan. Han bad dock oss att inte köra in med bilarna ända fram det är för många som gnäller på han om detta eftersom det är ett naturskyddsområde! Han tyckte dock att det var ok om vi körde ner för att lämna av grejorna bara vi sedan parkerade bilen på parkeringen. Tycker att vi kan respektera detta för det är en fin spot som är värd att vara mån om.

    mtias svarade 20 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • naish

    Medlem
    29 december, 2003 vid 22:22

    tjena
    Jag bor själv nere i Ljunghusen och killen som du pratade med heter stig.Jag är också medlem på ridklubben smile.gif och vet att det finns rätt många sura gammla tanter och gubbar där nere wink.gifDom tycker att vi kitare samt vindsurfare är små snorungar som inte ska vara där alls. Sedan kan man fråga sig vaför man inte kan få köra in med bilarna när det inte är säsong alls för ryttare ?? confused.gifDessutom är det ju inga djur där på vintern??När jag har varit ute och riddigt på sommaren samt vinter ställer alla “fiskare” sina bilar där när dom ska ut och fiska ål,och dom säger inget till dom?shocked.gif.Så det men natur skydd håller jag inte riktigt med om.//Philip

  • patrikol

    Medlem
    29 december, 2003 vid 22:34

    Tja där ser man! Surfar du fortfarande eller du har lagt undan windsurfprylarna inför vintern?

  • naish

    Medlem
    29 december, 2003 vid 22:49

    Klart man surfar fortfarande! laugh.gifJag testade 2 våtdräkter för två dagar sen och det funkade perfa! wink.gifJag körde faktiskt vid ridklubben för 3 dagar sen men det var inte så bra!Det bler för byigt för vindsurfare där och för grunt confused.gifMen för er måste det vara skit bra!
    mvh
    Philip

  • melker

    Medlem
    29 december, 2003 vid 22:52

    Tagga ner om secret nu. Snart lägger ni väl in en karta också !! Tänk på sommarinvasionen då vill vi vara där utan alla utomsocknes wannabes.

  • patrikol

    Medlem
    29 december, 2003 vid 23:40

    blush.gif oki doki blush.gif

  • zoolander

    Medlem
    30 december, 2003 vid 16:09

    wöörd

  • hengo

    Medlem
    30 december, 2003 vid 17:32

    hahhah jävla va secret det verkar vara nu! smirk.gif

  • zoolander

    Medlem
    30 december, 2003 vid 17:34

    men det va siikret i somras.. jag vet ett annat siikret som ligger vid lödde!

  • nilsson

    Medlem
    30 december, 2003 vid 20:32

    Kom till Hbg har ett “fave” ställe som är gott!

  • melker

    Medlem
    30 december, 2003 vid 21:56

    hahahah mycket bra Patrikol..hahah

  • mtias

    Medlem
    11 januari, 2004 vid 13:53

    Wannabes??? Ha inte för höga tankar om dig själv…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Secret spot Hemligt!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.