Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SECTION8’s nya FILM är UPPE!

  • philippos

    Medlem
    15 december, 2005 vid 11:21

    Bra film, skön tråd och passande musik. Najs!

    Gött att du textade “Kelso”. Jag har dock större problem att höra vad du själv säger, Ian. Beröm för ditt stenhårda framåtladd!

    Fråga: Hur kommer det sig att Nikke rockar så hårt? Klart att han har talang å så men har han även dubbelt så många segeldagar också? Grymt mä cred iaf.

    En fråga till: Är det teoretiskt möjligt att göra en fullplanande manöver i ghetto-bäck? smile.gif

  • styret

    Medlem
    15 december, 2005 vid 12:02

    jag var fan tvungen att titta på den igen nu. det är fan konst. sanna mina ord!

    Kelso i fiskbutiken är verkligen en modern klassiker!

  • basse

    Medlem
    15 december, 2005 vid 12:19

    Svar till:


    j
    Kelso i fiskbutiken är verkligen en modern klassiker!

    [/ QUOTE ]

    Ord!

  • brutus

    Medlem
    15 december, 2005 vid 15:06

    grin.gif grin.gif grin.gif
    tackar o bockar! Snygg film med bra musik o sjysst surf…
    Nu vet jag, om jag nånsin undrade, var skåpet egentligen ska stå!
    Reeespect. /M

  • s

    Medlem
    15 december, 2005 vid 15:37

    Svar till:


    Bra film, skön tråd och passande musik. Najs!

    Gött att du textade “Kelso”. Jag har dock större problem att höra vad du själv säger, Ian. Beröm för ditt stenhårda framåtladd!

    Fråga: Hur kommer det sig att Nikke rockar så hårt? Klart att han har talang å så men har han även dubbelt så många segeldagar också? Grymt mä cred iaf.

    En fråga till: Är det teoretiskt möjligt att göra en fullplanande manöver i ghetto-bäck? smile.gif

    [/ QUOTE ]

    Ryktet säger att Nikke har 300 dagar om året på bräda! Men jag tror han räknar in de dagar han ligger och gullar med den hemma i sängen också! Ni vet väl att han bytt märke från Fun & Funktion till Tabu? Vi kan ju alla fundera på vad det betyder för en yngling full av hormoner grin.gif

    För övrigt så rockar Niklas fett! Stabil och teknisk, innovativ! Men kanske inte så kraftfull och fullplanande alltid – än! Det kommer! För han har utvecklats mycket även på det området. Säkra källor säger även att han lyfter skrot och käkar proteiner nu under vintern!

    Nikkes motpol i kraft är Kelso! Jag saknar hans fullfartsmanövrar i filmen! Han går in i flakan i 30 knop och kommer ur med 35 – clew-first efter en diablo-duck! Imponerande! Ibland ser det helt livsfarligt ut men reder han upp det så är det verkligen full fart genom hela manövern. Mer Kelsosegling i nästa ghettofilm!

    Men Ians (ja, ska vi verkligen kalla dem framåtloopar egentligen??? wink.gif) var nog mest imponerande! Att man kan göra så många generalfel? Och upprepa dem gång på gång! Men jag beundrara hans mod och beslutsamhet!

    /Staffan

  • ola_p

    Medlem
    15 december, 2005 vid 15:45

    Tar mig friheten att illustrera kesos ladd med en av dina bilder.. [img]http://www.bolminger.se/staffan/galleri/200505/IMG_1675.JPG[/img]

    Och Ians framåtförsök är helt galna, endo på plattvatten typ.. Helst sanslöst.. laugh.gif

  • naish

    Medlem
    15 december, 2005 vid 15:50

    Yooo!

    Vet inte om jag kan hålla med dig där Staffan smile.gif.

    Var med nikke i pozo i en månad. Han lärde sig gozada, funells etc etc. Tyvärr inte allt för kraftiga och snabba, MEN. Nikke och Ian kom ner till mig för ca en månad sedan. Vi drog ut med 6,0 som inte är det lättaste seglet att göra allt för agressiva tricks med. Blev helt chockad! Nikke har både fått fart och kraft i sina manövrar nu. Kolla på chachosen, gozadasen, switch stance chachosen mm i filmen är ju gryma. Både fart och kraft!!!

    Skulle vara så jäävla roligt om Nikke da määännooo skulle ta olandersson i någon tävling nu nästa sommar cool.gif. Skulle varit roligt att sre minen på andreas JIIHAAA!

  • ian

    Medlem
    15 december, 2005 vid 16:56

    mm, skulle också gärna se fler kesopowermoves men det är svårt att få honom på filmav olika anledningar. en är hans förkärlek till att kryssa till arendal så fort tillfälle bjuds. wink.gif

    nikke har sjuukt många timmar på vattnet men det handlar inte bara om hur mycket man kör utan om vad man gör… och nikke laddar cool.gif

  • niklas_s

    Medlem
    15 december, 2005 vid 17:15

    hehe. götto phille att du försvarar mig mot dessa oldschool-demokrater. åsså ian förståss kan man allti lita på

    lägst hopp å flest varv vinner,,freestyle

    fan synd att du banga ida staffan. va riktit jävla skön vågridning, kände mig lite som ola där ett tagcool.gif

  • s

    Medlem
    15 december, 2005 vid 17:17

    Svar till:


    Yooo!

    Vet inte om jag kan hålla med dig där Staffan smile.gif.

    Var med nikke i pozo i en månad. Han lärde sig gozada, funells etc etc. Tyvärr inte allt för kraftiga och snabba, MEN. Nikke och Ian kom ner till mig för ca en månad sedan. Vi drog ut med 6,0 som inte är det lättaste seglet att göra allt för agressiva tricks med. Blev helt chockad! Nikke har både fått fart och kraft i sina manövrar nu. Kolla på chachosen, gozadasen, switch stance chachosen mm i filmen är ju gryma. Både fart och kraft!!!

    Skulle vara så jäävla roligt om Nikke da määännooo skulle ta olandersson i någon tävling nu nästa sommar cool.gif. Skulle varit roligt att sre minen på andreas JIIHAAA!

    [/ QUOTE ]

    Som jag sa: “Det kommer! För han har utvecklats mycket även på det området.”
    Så att Nikke kommer utmana Olandersson i sommar är helt säkert!!!

    /S..

  • s

    Medlem
    15 december, 2005 vid 17:22

    Svar till:


    hehe. götto phille att du försvarar mig mot dessa oldschool-demokrater. åsså ian förståss kan man allti lita på

    lägst hopp å flest varv vinner,,freestyle

    fan synd att du banga ida staffan. va riktit jävla skön vågridning, kände mig lite som ola där ett tagcool.gif

    [/ QUOTE ]

    Menar du närkingen Ola H eller bohuslänningen Ola P? Den ena yngre och verilare än den andra, den ena laddar mer än den andra men båda gillar i och för sig att rida vågor!

    Svar till:


    oldschool-demokrater

    [/ QUOTE ]

    HRMPF! mad.gif mad.gif

    Närå! Du laddar gott Nikke, och som jag säger – innovativ! Det finns ingen som varierar sig så mycket! Men lite mer spagetti behövs i armarna för att komma upp i Kelsos fart! Hem å ät mammas pasta! cool.gif

    /Staffan

  • naish

    Medlem
    15 december, 2005 vid 17:26

    Jag är impad att nikke inte är fet!! Han dricker liksom 40 liter Oboy om dagen, pizzor, kakor, kina mat och massa annat skit som man inte visste fans.Men den kosten lär han bara bli svagare och svagare cool.gif

  • niklas_s

    Medlem
    15 december, 2005 vid 17:45

    hehe. ta inte illa upp staffo. om du känner mig vid dehär laget så vet du att ja bara skriver svåra ord som demokrater för att thåström sjunger de i nån låt å att de låter sofistikerat. vet inte va sånt betyder lixom. å tycker du kämpar bra me å hålla newschool ådran igång trotts din ljuva ålder smile.gif

    adios mutherfuck

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 december, 2005 vid 17:45

    smile.gif
    Mycke sköna inlägg. Yea power ska det va cool.gif Yep, Nikke lär ju battla de bästa till sommaren. Snabbare utveckling i sverige måste vara omöjlig. Hans kost är ju som Skåne-Philip säger inte den bästa. Som jag alltid säger-käka proteiner mannen. Ha det fett alla sköna surfare där ute. Nu går jag i dvala laugh.gif
    Kelso

  • s

    Medlem
    15 december, 2005 vid 17:50

    Svar till:


    hehe. ta inte illa upp staffo. om du känner mig vid dehär laget så vet du att ja bara skriver svåra ord som demokrater för att thåström sjunger de i nån låt å att de låter sofistikerat. vet inte va sånt betyder lixom. å tycker du kämpar bra me å hålla newschool ådran igång trotts din ljuva ålder smile.gif

    adios mutherfuck

    [/ QUOTE ]

    Va feeeen!!! Ljuv ålder? Punk-kidz måste lära sig att veta hut!!!! grin.gif

    /S.. som i silversurfarn wink.gif

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SECTION8’s nya FILM är UPPE!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.