Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SECTION8’s nya FILM är UPPE!

  • ian

    Medlem
    15 december, 2005 vid 17:57

    [ QUOTE ]
    smile.gif
    Som jag alltid säger-käka proteiner mannen.
    Kelso

    [/ QUOTE ]

    som keso brukar säga: rökt makrill cool.gif

  • tdk

    Medlem
    15 december, 2005 vid 18:06

    Svar till:


    Mycke sköna inlägg. Yea power ska det va cool.gif Yep, Nikke lär ju battla de bästa till sommaren. Snabbare utveckling i sverige måste vara omöjlig. Hans kost är ju som Skåne-Philip säger inte den bästa. Som jag alltid säger-käka proteiner mannen. Ha det fett alla sköna surfare där ute. Nu går jag i dvala laugh.gif
    Kelso

    [/ QUOTE ]Vah?! Ska du inte ut mer innan Elyaque eller?? Eller skojja du bara?? KLart, det hade ju varigt snyggt att pajja kroppen nu när det börjar närma sig.. 67dagar kvar.. laugh.gif

  • niklas_s

    Medlem
    15 december, 2005 vid 18:26

    kelso har börjat skatea. han skiter i el yaque. han hade ju avbeställningsskydd

  • tdk

    Medlem
    15 december, 2005 vid 18:53

    HAha! Åfan. Ja men det gör han rätt i!

  • pakke

    Medlem
    15 december, 2005 vid 19:04

    Även fast jag inte känner er så e Filmen jävligt rolig!!
    Snygt klippt o mycke bättre musik än i dom förbaskade köpfilmerna!!! Har ruinerat mig i onödan! grin.gif grin.gif

  • nordgren

    Medlem
    15 december, 2005 vid 19:16

    Jepp bra film, Kelso och Nicke är bra duktiga freestylare måste jag säga. Skoj att se hur ni utvecklas.

  • speedjanne

    Medlem
    15 december, 2005 vid 19:20

    Bra film ungdomar härlig Fiskebäcksfeeling,men varför är inte fyllot i husvagnen vid bodarna med?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 december, 2005 vid 06:08

    Tja
    Ser ju ut att bli sjukt kallt nu och ingen vind så man börjar ju frukta att vinten kom tidigt i år. Dags för den riktiga abstinensen att slå till. Jag och Nikke snackade om att börja skatea igen istället smile.gif JAG LÄR JU INTE BANGA EL YAQUE!!! Börjar istället tänka på varför jag inte fixade mer ledighet så jag kunde sticka typ nu. Känns meningslöst att va i sverige nu. Nästa år blir det mycket tjänsteledighet. Jag, Nikke och John kommer åka någonstans där det är varmt och blåsigt, fler joinar säkert.
    Kelso

  • jester

    Medlem
    16 december, 2005 vid 07:59

    Hmmm…. Lite väl enkelspårigt, eller? bara en massa segelsnurrande juh… Inte ett enda camber-segel så långt ögat kunde se… Skärpning!

    Men utöver detta var det ju inte helt bortkastade 18 minuter…

  • larry

    Medlem
    16 december, 2005 vid 08:26

    Härlig rulle!!

    Loopträningen är grym laugh.gif laugh.gif laugh.gif

    Rippa på!

    //Larry

  • s

    Medlem
    16 december, 2005 vid 09:56

    Svar till:


    Tja
    Ser ju ut att bli sjukt kallt nu och ingen vind så man börjar ju frukta att vinten kom tidigt i år. Dags för den riktiga abstinensen att slå till. Jag och Nikke snackade om att börja skatea igen istället smile.gif JAG LÄR JU INTE BANGA EL YAQUE!!! Börjar istället tänka på varför jag inte fixade mer ledighet så jag kunde sticka typ nu. Känns meningslöst att va i sverige nu. Nästa år blir det mycket tjänsteledighet. Jag, Nikke och John kommer åka någonstans där det är varmt och blåsigt, fler joinar säkert.
    Kelso

    [/ QUOTE ]

    Häng med ner i Area 51 och skejta pool!!! Svingött! Det är surfkänsla!
    Jag och Stefan M pratade precis om att dra dit och köra lite i mellandagarna!
    På torsdagar är det gubbskejt så då är det gött att vara där, lite folk och bara oldschoolskejtare! Hmmm…. grin.gif 30års gräns! grin.gif Ni punk-kids får trängas med alla inlineare istället! Moahahaha!!! Äntlingen får man utdelning på sin ålder! grin.gif grin.gif grin.gif

    Jag har lite semester över till våren/sommaren – jag hänger på till ett blåsigt ställe! Men det får inte vara Pozo! wink.gif
    Mitt hetaste förslag på vågor är Oman! Mycket 4.7 och cleana vågor!
    Freestyle vet väl ni bättre.

    OMAN!

    [img]http://www.apelviken.nu/build/bilder/artiklar_oman2.JPG[/img]

    /Staffan

  • ian

    Medlem
    16 december, 2005 vid 10:03

    jo jag smygstartade faktiskt skateandet för ett par veckor sedan, gick ner till en ramp här i ghettot o provade att droppa, gjorde mest bara ont asså och efter tionde försöket var jag rädd att handleden skulle ge sig så jag gick hem. menmen, kan stödja på handleden nu igen så blir väl snart nya försök =D

  • ola_p

    Medlem
    16 december, 2005 vid 10:17

    Jag var väldigt inne på marocko till sommaren, men Oman är ju helt klart ett hett alternativ..
    Vad kostar det att ta sig dit och vad kostar levernet där nere? Är det 4wd och tält som gäller?

  • hakman

    Medlem
    16 december, 2005 vid 12:47

    Skateboard ska du hålla dig ifrån ian. Vi får ta tag i projektet att frysa planen i år, så kan du dra upp surfgubbarna och lira lite hockey. Jag hade gärna sett nikke på skridskor alltså!

  • mes

    Medlem
    17 december, 2005 vid 21:36

    Den var ju ganska bäst liksom!
    Gött mos!!!

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SECTION8’s nya FILM är UPPE!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.