Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segling Snart!! annars ghaaa!

  • Segling Snart!! annars ghaaa!

    Publicerad av anonym-anvandare på 5 mars, 2002 vid 13:31

    Känns som evigheter sedan man fick segla sist! Och nu är det bara en månad, denna månad känns dock längre än hela vintern, kvar till man skall åka bort mot sydliga bräddgrader! Satt och studerade ett atlas här om dagen och kom fram till det inte är så konstigt varför det är så j…la kallt i sverige det ligger ju på samma breddgrad som alaska o sebirien. Men nu är våren på G!!

    /Tomas

    anonym-anvandare svarade 22 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 mars, 2002 vid 05:24

    Tjena Junior,

    Bättre i magen?

    Vi siktar på premiär i Brädviken till helgen (om vädret vill oss väl)

    Jag bokade Fuerteresa häromdagen. Åker samma datum som er, stannar en vecka.

    ps. Jag har hört rykten att i år är det inte hårfärgning som gäller på resan utan tysk racemustasch…….kanske bara ett rykte..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 mars, 2002 vid 09:30

    jodå nu är magen nästan återställd, så vilka är det som gör premiär förutom du macke? Jo jag o Eric snackade om att ta tag i tungsurfs hemsida och göra den lite bättre + uppdaterad. Men hör av er om ni ska segla.

    /tomas

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 mars, 2002 vid 09:32

    Räknar med att Nicke och Eric kommer med. Jag hör av mig om det blir segling.
    Ta kontakt med Andreas Fröhler gällande hemsidan, tror att han skulle bli glad för hjälp.

  • kelvinsnr01

    Medlem
    6 mars, 2002 vid 11:25

    Ï HAlmstad seglar vi för fullt!!! Har vart ute nu med mitt minsta segel, perfekt drag, bra vågor och bra ladd!!
    Det är nu det är som bäst i Sverige, det är nu det blåser!!!!!!!!!!!
    MVH MR FORward

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 mars, 2002 vid 11:56

    Tjena båjs!
    Mindre än 1 månad kvar till avresa, börjar bli lite nojig.
    Junior? Tar du med dig både freestyle & vågprylar?
    Har redan packat allt dvs, 2 brädor, 5 segel, 3 master, 2 bommar osv. Det blir tungt, men det skiter jag i.
    Du junior? Ska du köra hela svenska cuppen i år?
    Ha det gött, syns på ARN vid 5 rycket den 4/4.
    Pär Cullin.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 mars, 2002 vid 12:17

    Jo ska ta me både freestyle- och våg-kit, blir 2 brädor 4 segel 2 master 1 bom och glatt humör så ska införskaffa en fet boardbag nu. Sen kan jag lova att det blir hela svenska cupen i år, ska säga upp mig på jobbet till maj åsso blir det surf för hela slanten. Då då Pär ? hela cupen? jojo vi får vell tid att snacka igenom det på fuerte. cu på ARN!

    /T

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 mars, 2002 vid 12:40

    Pär&Thomas,

    Glöm inte att bästa racemuschen vinner…vinnaren får en Tropical vid tyskcentret! obs. Har man skägg blir man diskvalificerad.

    Pär, tack för i lördags:)..ont i skallen i söndags:(

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segling Snart!! annars ghaaa!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.