• Sele?????

    Publicerad av peter412 på 23 april, 2009 vid 13:55

    Nu börjar min sele bli lite för gammal och sliten. Har kollat på LF Luxury 09 sele, någon som har erfarenhet av den.
    Eller nån sele från ett annat märke.

    Peter

    skanepaul svarade 15 år sedan 9 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • skejtar_henke

    Medlem
    23 april, 2009 vid 14:16

    Vet att pojkarn i habo kör lf. Annar så kan vi ju rekomednera mystic eller Naish tex……

  • neven

    Medlem
    23 april, 2009 vid 14:17

    Jag har LF luxury 08 selen fortfarande men jag tycker den är grymt skön iaf och jag tror inte 09:an är sämre direkt, men som sagt, habo-pöjkarna borde veta.

  • johanw

    Medlem
    23 april, 2009 vid 15:20

    Luxury selarna är grymt sköna!! vad mer kan jag säga.. snygga..

  • mjersen

    Medlem
    23 april, 2009 vid 15:51

    mystic eller LF hade jag valt. LF selen är lite skönare om man kör utan våtis.. mindre skav. men det e min egen erfarenhet. selar sittar jy olika på alla.

  • christian12345

    Medlem
    23 april, 2009 vid 18:19

    Det är bara att pröva så många som möjligt. Kom ihåg att hitta ett snöre eller liknande i butiken att hänga i, så att du får drag i kroken. Jag har hittills haft två selar som jag inte fått ont av: 2003 Naish camo-sele och 2009 Mystic Firestarter. Firestartern har en plastgrej på baksidan som jämnar ut kraften på ryggen och det gör att det inte gör ont när man får extra mycket drag. Nice.

  • skotten

    Medlem
    24 april, 2009 vid 14:05

    yeah the mystic ones are supernice, the cool strap that holds down the spreader bar is the smartest thing I have come across ever.

  • peter412

    Medlem
    24 april, 2009 vid 16:29

    Ok, börjar bli sugen på en mystic, men LF är ju så jävla snygga. Snacka om beslutsångest.

  • johanw

    Medlem
    24 april, 2009 vid 16:56
    Peter412;542613 wrote:
    Ok, börjar bli sugen på en mystic, men LF är ju så jävla snygga. Snacka om beslutsångest.

    LF compen är lite som en warrior mystic i passformen.. ta en LF elelr en mystic.. tycker du ska testa dom o se vilken du tycker passar dig bäst

  • kalle07

    Medlem
    24 april, 2009 vid 17:48


    Hej
    2009 Mystic Firestarter! Finns inget som sitter bättre!!!! Om du vill prova så hör av dig.
    kitekalle

  • skanepaul

    Medlem
    24 april, 2009 vid 19:02

    Jag säger då Mystic Warrior II!

    Bästa jag kört med hittills och då är jag grymt kinkig när det gäller selar! 🙂

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.