Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing sele önskas köpa

  • sele önskas köpa

    Publicerad av trobban på 20 juli, 2006 vid 16:17

    Tjenare. Jag skulle vilja köpa en begagnad sele (gärna sittsele men det spelar mindre roll). Storlek L eller XL.

    Ring Tobbe på
    0704265059

    Tack på förhand

    svinet svarade 17 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • trobban

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 10:04

    Verkar inte som om någon har en sele att sälja, är dock fortfarande intresserad.

    Vet någon vart man köper de billigaste sittselarna? På surfers Paradise webbutik har de ju en cabrina för 700, men bara i S och M. Tips om billiga selar i större storlek tas gärna emot eftersom jag skall inhandla en i veckan.

  • mrmille

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 10:10

    http://www.ontopsports.com/catalog/product_info.php?cPath=21_22&products_id=161&osCsid=bcb3665b614e3187c7438c20bf094459

    skön och säker sele
    ganska mjuk men ändå stadig i ryggen där det spelar roll

  • svinet

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 13:48
    Trobban wrote:
    Verkar inte som om någon har en sele att sälja, är dock fortfarande intresserad.

    Vet någon vart man köper de billigaste sittselarna? På surfers Paradise webbutik har de ju en cabrina för 700, men bara i S och M. Tips om billiga selar i större storlek tas gärna emot eftersom jag skall inhandla en i veckan.
    Har ett PatLove sele som jag antagligen skall sälja! PM:a mig om du är intresserad!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing sele önskas köpa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.