Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Senaste Hillarparen

  • Senaste Hillarparen

    Publicerad av gogga på 8 maj, 2005 vid 16:29

    Sannhistoria:

    Bakgrund: Mina föräldrar har en bekant som vi kallar Mr S.
    Mr S är sedan en tid tillbaka god vän med Herr Hillarp(vi kallar honom för HH för enkelhetens skull, inga andra liknelser med andra “stora”(??) män…).
    Mina föräldrar var hos Mr S igår och fick höra följande story:

    Mr S var ute och gick med hunden. Han är väl medveten om alla förbud som gäller på näset. Det han inte visste just denna gången var att de precis hade ändrat förbudsdatumet från 1 Mars till 1 februari, vilket betyder att han helt plötsligt gick där han inte fick.

    Ovetandes tog han sin tur med hunden och när han vände tillbaka hade H.H. sett honom med kikare och tillkallat polis och ett stort ståhej.

    Brottet klassades som miljöbrott och Mr S fick samma straff som det hade varit att dumpa massa olja i havet, dvs. 26 000 kr!!

    Slutsats: Hillarp är inte bara en myt… Vi kan nog vara säkra på att han kommer skicka polisen efter oss om någon knas skulle vara ute där man inte får, efter ett eventuellt förbud!

    Förmodligen är inte Mr S och HH goda vänner längre….

    luuddee svarade 19 år sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • zoolander

    Medlem
    8 maj, 2005 vid 16:34

    fy fan vilken sjuk människa..
    tragiskt!

  • fifi

    Medlem
    8 maj, 2005 vid 18:53

    vilket sajko….

  • backe

    Medlem
    8 maj, 2005 vid 19:55

    Som inlägg i fågeldebatten kan jag säga att det va en mås som byggt bo på en sten i viken vi kitade i helgen, ca 10 man på vattnet.
    Måsen verkade något likgilltig kan jag säga trots att den låg där på ägg eller va dom nu ligger på.

  • luuddee

    Medlem
    8 maj, 2005 vid 20:14

    haha på tal om fåglar . danmark va fullt med fåglar. .en gång när det blåste lite o där va fler än jag som kunde åka va där nån snubbe som körde på slidern.. där satt 3 styck konstiga små fåglar med långa näbbar som när snubben började åka på slidern flög en rund o landade på slidern igen precis när snubben landat i vattnet igen.. helt sjukt va de

  • pjoter

    Medlem
    8 maj, 2005 vid 21:17

    ingen som har de på film?

    vi ska inte starta en spaningsgrupp med kikare å leta fel hos hillarparn? borde kunna bussa polisen på honom för både de ena å de andra om man jobbar lite på de.

  • luuddee

    Medlem
    9 maj, 2005 vid 07:20

    jag vettefaen om nån av danskarna har det på film.. alla svenskar satt nämligen i bussen o sov när jag va ute o åkte.

  • kaiser

    Medlem
    9 maj, 2005 vid 10:04

    käften!
    Satt inte o sov, vi smakade på den danska kulturen

  • luuddee

    Medlem
    9 maj, 2005 vid 10:09

    det är inte mitt fel att ni väger för mycket. . och att ni sen hade däckat allihopa i bussen när jag kom tillbaka berodde väl på förmycket öl.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Senaste Hillarparen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.