Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Senaste modet gällande hjälmar i Hurghada!

  • djevulen

    Medlem
    7 februari, 2011 vid 16:21

    Vi på surf-lab.se kommer å bli generalagenter i sverige för alla modellerna,,sjukt dyra i inköp men om man vill ha det bästa så får man betala åxå..,

  • dannep

    Medlem
    7 februari, 2011 vid 16:54

    Även i El Gouna var det stil på surfarna, långbyxor och matchande hjälm.
    dan-685.jpg

  • lance

    Medlem
    7 februari, 2011 vid 17:17

    Hahaha 🙂 Långbyxor 🙂
    Påminner om skidresorna till Sunne på Högstadiet för 20 år sedan och “nysvenskar” åkte skidor i två dgr i Jeans….. 🙂

    Memories, jaja man lär sig modet sist antar jag.

  • svinet

    Medlem
    7 februari, 2011 vid 21:41

    haha Djevulen det blir asbra! Jag är sjukt sugen på korvbrödshjälmen.
    Jeans är ju ett sådant bra fkns plagg :0)
    I åre i helgen träffade jag 2 st Iranier på fjället som såg kul ut. Den ene hade helt öppna pjäxor. Det enda som höll ihop dem var en läderrem på toppen :0) hehe… Såg väldigt annorlunda ut. Speciellt i snöstormen ;0)

  • mr-jibe

    Medlem
    8 februari, 2011 vid 20:16

    Men det där med “nysvenskarna” och jeans på fjället hänger fortfarande ihop hand i hand 😉

  • dannep

    Medlem
    8 februari, 2011 vid 21:14
    Mr.Jibe;646476 wrote:
    Men det där med “nysvenskarna” och jeans på fjället hänger fortfarande ihop hand i hand 😉

    Danskarna? de har jag sett i jeans…

  • *********

    Gäst
    9 februari, 2011 vid 06:02

    Jeans, annorack, 1,0 i promille, palestinaschal och en apelsin i magfickan = dansk på skidsemester i Småländska fjällen (läs Isabergsbacken)

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Senaste modet gällande hjälmar i Hurghada!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.