Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ser ut att bli fint väder till SM i våg….

  • Ser ut att bli fint väder till SM i våg….

    Publicerad av s på 1 september, 2004 vid 05:52

    Illa nog verkar solen skina!

    Det brukar den i och för sig göra till denna helg, det brukar ju vara den sista helgen som är sommarlik under året. Vinden verkar dock inte lysande men om man ser på satelitbilder etc ut över norra atlanten så finns ett fett lågtryck som vi kan hoppas sätter en annan bana!!! Om inte så finns det en reservhelg (18-19 sept) då vi får hoppas på hardcore-vågsegling (då körs ingen freestyle utan bara SM i våg).

    Säkra källor säger att VVK har laddat med DJ, DVD, VCR, MP3, RDM, IMCS och alla andra förkortningar samt GRILL för att hålla oss underhållna i helgen! För det lär ju komma folk som vanligt. Så vi hoppas väl att det blir värsta campet på södra parkeringen, eller hur? Jag hänger där i alla fall…

    /Staffan

    c_c svarade 19 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • speedjanne

    Medlem
    1 september, 2004 vid 05:56

    Ingen slalom eller speed så jag BOJKOTTAR mad.gif

    Mvh Janne

  • mag

    Medlem
    1 september, 2004 vid 07:46

    Ni får väl köra en inofficiell speedtävling. Låna ut era GPSer till dem som inte har och ge varje seglare 10 minuter att sätta högsta fart. Eller gör som på den gamla goda tiden, manuell tidtagning mellan två riktmärken. Sluta sura, kör järn! (bara ni håller er utanför ev SM -tävlingsområdet om det blir vind)Klart ni ska komma.
    /Magnus

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 september, 2004 vid 10:49

    SPEED!!!!!!!!!!!!

    /SpeedJånne

  • adde

    Medlem
    1 september, 2004 vid 10:56

    Svar till:


    Säkra källor säger att VVK har laddat med DJ, DVD, VCR, MP3, RDM, IMCS och alla andra förkortningar samt GRILL för att hålla oss underhållna i helgen!
    /Staffan

    [/ QUOTE ]

    HB, OP? Jag kommer ASAP och är UPA! OK?

    /A de è adde

  • s

    Medlem
    1 september, 2004 vid 14:01

    Janne, om du börjar segla super X så lovar jag att ordna en tävling till dig! Speed och lite teknik också! Jag vill se dig träna spock och framåtloop i Fiskebäck!!! wink.gif

    Eller kanske vi ska ordna en riktig slalomtävling där man startar på land, som förr i tiden. Men, förr blåste det ju ALLTID, det gör det ju inte längre…

    /Staffan

  • edgedaniel

    Medlem
    1 september, 2004 vid 16:19

    Perfekt tillfälle att lyfta surfingen till en ny era ju! Fixa en vågbräda och ut å rippa!! Roligare blir det inte!!!

    Finns det LSD, GHB, HB på plats oxå?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 september, 2004 vid 16:20

    Förlåt mitt morgongriniga inlägg,vaknade på fel sida tydligen confused.gif så är det med 2småbarn,jobb på skitig fabrik och kraftigt huslån crazy.gif Men det är dags att SVF tar slalom på allvar igen tycker jag,och tävlingen i Varberg hade varit kul att köra.

    Har du fått dina Arrows Impact gold ännu tongue.gif

  • speedjanne

    Medlem
    1 september, 2004 vid 16:23

    Öhh glömde logga in…

    Mvh Speedjanne

  • s

    Medlem
    1 september, 2004 vid 19:07

    Svar till:


    Finns det LSD, GHB, HB på plats oxå?

    [/ QUOTE ]

    Ja, det förutsätter jag att VVK fixar. Eller ÖWC, GWC eller kanske framförallt TS!

    Vad säger ni om lite smutsiga VV utan BH drickandes RV ur TP? wink.gif
    CC fattar! Så även MC och MP!

    /Staffan

  • s

    Medlem
    1 september, 2004 vid 19:14

    Svar till:


    Har du fått dina Arrows Impact gold ännu tongue.gif

    [/ QUOTE ]

    Ja, men självklart!!! De är även seglade, 5.0:an seglades i lördags! Så även Arrows 8boll 5.6!

    /Staffan

    Bifogar bild på 6.4:an. Ser att det ser lite konstigt ut, ingen topp. Men det har det verkligen. JAg står här med vinden in i akterliket pga att solen lyste som den gjorde och jag ville ha guldsidan fram.

  • styret

    Medlem
    1 september, 2004 vid 19:28

    öwc tar hand om privatimporten, hör av er om ni ska ha något innan fredag förmidda.

  • ian

    Medlem
    1 september, 2004 vid 20:19

    men… vi spanade ju på de seglen på surfcompaniet, såååå läckert med olika färger på sidorna. Men vad är det för färgkombination du har kommit åt egentligen? Gillade det gula bättre. Men kanske ser bättre ut i verkligheten.

  • c_c

    Medlem
    2 september, 2004 vid 06:27

    PA är fixat!
    Mer info finner ni på VVK:s hemsida

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ser ut att bli fint väder till SM i våg….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.