Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Severne och Gaastra

  • Severne och Gaastra

    Publicerad av anonym-anvandare på 10 november, 2004 vid 17:01

    Vilka är de rekomenderade masterna till de, tittade på surfcompaniets hemsida och de verkar bara ha arrows master, har i alla fall hört att det ska finnas gaastra master, är det någon som vet vart man kan få tag på de och hur mycket de skulle kosta eller bätra alternativ, jag tänkte mig i första han master til severne S1 och gaastra manic, poison

    peter-andersson svarade 19 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • ian

    Medlem
    10 november, 2004 vid 17:59

    så vitt jag vet så säljer sc ignition (gaastramaster) och till severne ska det vara fiberspar, fiberspar fungerar för övrigt mycket bra till gaastra-seglen. det är vad jonas ceballos, tonki och tati frans kör.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 november, 2004 vid 17:59

    det finns gaastramaster på surfcompaniet bara de att de inte finns på hemsidan. till severne så är fiberspar master rekomenderade, de vet jag dock inte var man får tag på.

  • jonasp

    Medlem
    10 november, 2004 vid 17:59

    Har du frågat dom? Dom kanske kan ta in såna på beställning även om det kanske blir billigare ngnstans i tyskland.

  • jester

    Medlem
    11 november, 2004 vid 10:58

    Jag köpte Fiberspar master till mina Gaastra GTX när jag handlade på Surfcompaniet våren 2003,iaf

  • peter-andersson

    Medlem
    11 november, 2004 vid 11:05

    Tjena, i mina s-1 -05 kör jag fiberspar rdm och i freekstylen gör jag ignition. arrows har tagit fram en rdm mast som tydligen ska funka super både i s-1 och blade.

    MVH
    Peter Andersson

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Severne och Gaastra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.