• Sidvind??

    Publicerad av luwa1 på 14 september, 2000 vid 09:07

    Hejsan! Kommer just från en surftripp till Danska västkusten. När vi var där kom vinden från sidan o vågorna rullade in med långa mellanrum. Nu undrar jag om det inte finns nåt ställe i Danmark som mer liknar Apelviken med rak pålands-vind,fullproppat med folk o choppigt utav helvete! Man vill ju gärna känna sig som hemma när man är på semester!!

    anonym-anvandare svarade 23 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2000 vid 12:39

    Men herre JESUS hur TÄNKER du människa.?????

    Det är som att gå in till bilhandlaren, provköra en ny bil och sedan säga till försäljaren:

    “- Äh..hörru..har du ingen gammal skit bil istället..en som påminner om min gamla..så man känner sig mer hemma”

    Du skall skratta dig lycklig att du fick uppleva lite sideshore förhållanden..ähh ju mer jag tänker på det desto mer övertygad blir jag att du bara larvar dig. Retsticka, du kan för bövelen inte mena allvar med ditt inlägg..ha ha

    Mors från K-moller sailor

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2000 vid 13:07

    ironi – klander, el. förlöjligande under skenbart beröm m.m. (SAOL)

  • silversurfarn

    Medlem
    14 september, 2000 vid 13:09

    Du måste ju vara från Betelguse V, där ironi är något helt okänt.
    (Fast slutet på ditt inlägg tyder på att du vistats på jorden ett tag).

  • daniel

    Medlem
    14 september, 2000 vid 13:52

    Jag har oxå råkat ut för den situationen, vid fiskfabriken så kom vinden från sidan och stora glossyvågor vräkte in med bra mellanrum. Det var ju svintråkigt att segla där, där fanns ju inga av dom gova vågorna som finns i a-viken som man kan hoppa på mm. Man kunde bara köra rakt ut mot vågorna och hoppa lite och på vägen in kunde man svänga runt lite på vågorna men hur kul är det??? Nä klittmöller blir det alldrig mer!!! Världens i särklass sämsta ställe!!
    Tackar vetja A-viken med kuling och rak onshore, då är surfingen som roligast!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2000 vid 20:19

    Varför jämföra K-möller med A-bay? Du kan väl jämföra mälaren med Maui eller Hjälmaren med Kapstaden eller varför inte Hagapark med fucking jävla Gorge, Columbia river för helvete gubbjävel!!!! Är du osäker på om A-bay är bättre eller sämre än något annat så har jag bara ett råd att ge dig…….skit samma!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2000 vid 22:47

    Jag håller med! Tycker dessutom att det blåser för mycket i Danmark,
    det blir så kallt när man ska ligga på stranden och solbada!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.