-
Sjön i Klitmöller?
Hej ni som har koll! Någon som vet läget för Östervandet sjö och om det kommer att bli tillåtet att windsurfa där till sommaren eller om läget är låst?
/Seasurf
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sjön i Klitmöller?
Hej ni som har koll! Någon som vet läget för Östervandet sjö och om det kommer att bli tillåtet att windsurfa där till sommaren eller om läget är låst?
/Seasurf
Vad jag har hört skall det vara öppet igen men jag är inte helt säker. Letar du lite på dk-forumen hittar du säkert något.
Börjar dra ihop sig för mig att planera vart i Danmark jag ska åka med barnen i augusti. Valet står mellan Hvide Sand och Klitmöller, sista beror rätt mycket på om Östervandet sö fungerar. Någon som varit över nyligen och vet läget? Enl svar från Adde med länk fanns planer på en tillfällig lösning med parkering öster om den tidigare över sommarhalvåret.
Christer O
Tungsurf
Över Kr. Flygare var det iaf inte segling på sjön. Du har ju alltid Krik att åka ner till om du vill ha plattvatten.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sjön i Klitmöller?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.