Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sjön i Klitmöller?

• Sjön i Klitmöller?

Publicerad av sea_surf på 18 februari, 2006 vid 08:49

Hej ni som har koll! Någon som vet läget för Östervandet sjö och om det kommer att bli tillåtet att windsurfa där till sommaren eller om läget är låst?
    /Seasurf

basse svarade 18 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • basse

Medlem
    18 februari, 2006 vid 08:57

Vad jag har hört skall det vara öppet igen men jag är inte helt säker. Letar du lite på dk-forumen hittar du säkert något.

• adde

Medlem
    22 februari, 2006 vid 08:59

Rykande färskt från DK

Förslaget

/adde

• s

Medlem
    22 februari, 2006 vid 09:52
    adde wrote:
    Rykande färskt från DK

Förslaget

/adde

“Absolut ingen kite surfing.”

Oväntat… :smirk:

/Staffan

• sea_surf

Medlem
    20 juni, 2006 vid 07:02

Börjar dra ihop sig för mig att planera vart i Danmark jag ska åka med barnen i augusti. Valet står mellan Hvide Sand och Klitmöller, sista beror rätt mycket på om Östervandet sö fungerar. Någon som varit över nyligen och vet läget? Enl svar från Adde med länk fanns planer på en tillfällig lösning med parkering öster om den tidigare över sommarhalvåret.
    Christer O
    Tungsurf

• basse

Medlem
    20 juni, 2006 vid 08:27

Över Kr. Flygare var det iaf inte segling på sjön. Du har ju alltid Krik att åka ner till om du vill ha plattvatten.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sjön i Klitmöller?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.