Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sjukskrivning måndag?

  • Sjukskrivning måndag?

    Publicerad av piotr på 27 augusti, 2006 vid 19:44

    Dmi och smhi har en skaplig prognos för göteborgsområdet imorgon måndag med över tio m/s från väst och sydväst. Finns kanske lite hopp om livet ändå om man hinner komma ut och dra några repor under dagen innan jobbet.. Dock även risk för åska och skyfall så man får väl se vad som händer med vinden..så man inte hoppas för mycket.
    Peder

    lukasw svarade 17 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • robinthewater

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 20:30

    Vaddå, innan jobbet? Blir väl Fiskebäck (SSV-SV) eller Björlanda (VSV-V)EFTER jobbet. Och jag skiter i regn och åska bara man får lite seglig eller åtminstonde hopp om segling för första gången på 10 veckor. Jag har 300 000 nya saker att träna på efter att bara ha torrsimmat och läst Tricktionary hela sommaren.

    /Robert

  • jeppo_f

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 06:13

    DMI tycker att det ska bli mer vind norrut i eftermiddag. Ingen som ska till Getskär?

    /jeppo

  • basse

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 06:14

    Getskär hade varit najs… har dock ingen bil!

  • adde

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 06:28
    Basse wrote:
    Getskär hade varit najs… har dock ingen bil!

    ska se om jag hinner nått idag…

  • basse

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 06:29

    Tror jag softar idag faktiskt. Har ju 13 dagar i kroppen på 2 veckor. 😀

  • jeppo_f

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 06:40
    Basse wrote:
    Tror jag softar idag faktiskt. Har ju 13 dagar i kroppen på 2 veckor. 😀

    Sjysst att höra att det blev utdelning på resan! Ni har ju inte missat så mycket på hemmaplan direkt…

    /jeppo

  • jeppepeppe

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 17:13

    Suck… Första dagen med vind på bra länge, så går man och drar till ryggen 🙁 :(………………..

  • johanc

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 17:41
    Jeppepeppe wrote:
    Suck… Första dagen med vind på bra länge, så går man och drar till ryggen 🙁 :(………………..

    Brukar ju låta så till chefen ja….

    😉

    JohanC

  • robinthewater

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 19:55
    Jeppepeppe wrote:
    Suck… Första dagen med vind på bra länge, så går man och drar till ryggen 🙁 :(………………..

    Första dagen med vind på bra länge, SÅ BLIR DET INGEN VIND! Inte i Fiskebäck i alla fall…

  • kinetic

    Medlem
    29 augusti, 2006 vid 21:20

    Det va inget vidare i måndags…Började med att gå ut med minsta brädan (75-liter) o fick ordentlig planing 3-4 gånger…Sen bidde det 90-Liter o lite bättre…till slut 105-liter men bra blev det aldrig…Det var byigt o jäklit…vinden dog helt för o sen bralla i lite…Men det var kul ändå o framför allt o se hur jäkla duktig S-66 är…Shit där ligger man i lä så det bara skriker om det,han skulle kunna segla om mig med bakbundna armar på fyllan*haha*, o ja som ändå började surfa typ samtidit som han o kommer ihåg när han va en liten parvel o harva fram o tillbaka med skutt o allt på nån Bic Alto tror ja de va medans man själv speeda bara…

  • lukasw

    Medlem
    30 augusti, 2006 vid 12:35

    Piotr kommer du från polen om du gör det ring mig 0708 446 440

    LUkasW

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sjukskrivning måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.