• andi_j

    Medlem
    23 september, 2010 vid 07:44
    pjoter;632297 wrote:
    Snyggt!

    Men som med kite så är det lite väl mkt spinna som en dåre-trick. Behöver man slomo för att se vad dom gör kan det kvitta. Imponerande såklart men som vanligt är en långsam 180 snyggare än det mesta.

    Wörd!!

  • lelleee

    Medlem
    23 september, 2010 vid 08:19
    Quote:
    pjoter Sv: sjukt!
    Snyggt!

    Men som med kite så är det lite väl mkt spinna som en dåre-trick. Behöver man slomo för att se vad dom gör kan det kvitta. Imponerande såklart men som vanligt är en långsam 180 snyggare än det mesta.

    ja ifall båten hade vatt på månen och du hade haft en sjukt lång lina dit så hade det kunna vatt samma sak som med kite

  • pjoter

    Medlem
    23 september, 2010 vid 09:36

    va?? tror du missade något där Lelleeee…

    Jag pratade om att jag inte gillar trick som man måste ha slomo för att se. Sen om det gäller wake, kite, snowboard, skidor, simhopp eller vad tusan som helst är strunt samma.
    Jag ser 10ggr hellre en stoooooor långsam 180 mute än en lika stor men yberstressad 1080 doublefrontflip tail to nose to mutegrab som man måste kolla i halva hastigheten för att ens hinna se att han faktiskt touchar brädan emellanåt.

  • sourra

    Medlem
    23 september, 2010 vid 11:31

    Det finns ju både och i den rullen

  • pjoter

    Medlem
    23 september, 2010 vid 12:45

    va? gör det. 😉

  • kristjans

    Medlem
    24 september, 2010 vid 06:43

    heel 9’an e fan sjuk… fast det snyggaste och mest cleana e nog BS 180.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.