Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ska man köpa uds kanske?

• biorno

Medlem
    8 mars, 2004 vid 19:57

Kolla gamla inlägg för info. Själv tycker jag det funkar klockrent.. känns bara bättre och bättre.

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:00

jo jag har kollat all den skiten men vafan jag kan inte riktigt tolka om de verkligen e lönt. kostar ju ändå 2 papp e de värt de?

• biorno

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:02

Köp bara konverteringskitet om du har en bom som du är nöjd med så sparar du en tusenlapp.

• skanepaul

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:07

Och ett sånt har jag till salu, helt nytt…(felköp, jag vet säljes)
    Men jag har inte provat UDS själv än, hoppas kunna göra det imorgon, sandhammaren ser grymt ut men jag har dock ingen bräda för tillfället (bara en sky pirate 6’6 som hänger på väggen) så det får bli på land.

Paul

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:08

ja, dock sant men ändå, blir man så jäkla mycket bättre å säkrare med den scheissen på? de kan ju iofs vara fint om man snurrar som ett as som jag har förstått de…jaja hur som helst tror jag köper de men ville bara höra nån som har kittet om det är värt pengarna..

• skanepaul

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:26

Imorgon lär jag veta lite mer varjefall. Alla forum jag läst (3st) på så verkar det vara en bra grej. Men som sagt jag bildar min egen uppfattning i den mån jag kan imorgon.

Paul

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:30

låt höra då e du snäll!

• patrikol

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:51

Som nybörjare så är det väldigt bra du lär dig fortare helt enkelt. Som medelgod eller avancerad så skall du prova men det passar inte alla så prova först.

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:54

ja jag tror jag åker på nån demodag å provar sen får jag se.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ska man köpa uds kanske?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.