Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skälåker torsdag ?

  • p-malmkvist

    Medlem
    17 april, 2008 vid 19:29
    dude;459095 wrote:
    Kul å höra. Kanske ska man ta fram snurrprylarna och börja utarbeta någon sorts strategi för vad man ska försöka sätta näst. Skulle annars vara kul att få ihop några för å köra nån sorts superX, eller kanske bara lite skön slalom – fast då blir man väl frånåkt av slalomsnubbarna :p

    Lite slalom säger jag aldrig nej till.. Men superx, aldrig.. Tycker inte man ska blanda race med gnugga segel:wink:

  • bjornen

    Medlem
    18 april, 2008 vid 06:20

    @P Malmkvist 459097 wrote:

    Vilken dag det blev:grin: .. Bitvis skönt tryck i 6.5 och ab 95 l.. Kul också med alla sköna surfgubbs som var där..

    Och tack igen Bjornen för att du fiska upp min försvunna gps.. Får ordna några kalla till dig vid nästa surf..

    Härlig dag igår, sol och bra med vind efter 15. Känns att det börjar bli både varmare i vattnet och luften 🙂

    Nu vill vi se dina repor på GPSSS 🙂

    //Björn

  • jeppe

    Medlem
    18 april, 2008 vid 06:46

    @Bjornen 459139 wrote:

    Härlig dag igår, sol och bra med vind efter 15. Känns att det börjar bli både varmare i vattnet och luften 🙂

    Nu vill vi se dina repor på GPSSS 🙂

    //Björn

    Kan bara instämma, kanondag igår. Körde med 8.4an, trodde väl att det skulle mojna på kvällen, men det gjorde det minsann ej. Rätt så överriggad ända tills vi gav upp vid 19.00 tiden. 😀

  • svennebanan

    Medlem
    18 april, 2008 vid 06:50

    Finns det några från igår på gpsssss? Kul att se vilka farter ni hade.

    Kramp i vänster armen nästan direkt igår. Släppte mot slutet så jag antar att handskarna gör man spänner sig på något konstigt sätt.

    Backen upp till parkeringen med prylarna är fan inte skön efter en krampsession måste jag säga. Jävligt skön eftermiddag annars.

  • bjornen

    Medlem
    18 april, 2008 vid 07:04

    @svennebanan 459147 wrote:

    Finns det några från igår på gpsssss? Kul att se vilka farter ni hade.

    Här finns några:
    http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=2&val=6583

    //Björn

  • p-malmkvist

    Medlem
    18 april, 2008 vid 08:16

    Jodå ska posta mina tider.. Ska bara fixa kortläsare samt skicka filen till jester då det är min första posting.. Men tro inte jag erhållit någon imponerande average även om toppspeeden var ganska ok.. Efter jag körde in i grundet så var jag mest inblandad i spinouts samt kastfall och fick agera rundningsboj..:grin:

    Funderar på att segla nu så det kanske dröjer till ikväll innan jester får filen…

    Ha det/P

  • jarp

    Medlem
    18 april, 2008 vid 09:17

    ni verkar ha haft det kalas..
    jäkla skit..att man skall behöva jobba hela tiden..:mad:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skälåker torsdag ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.