Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skall det blåsa NÅGONSTANS i helgen?
-
Skall det blåsa NÅGONSTANS i helgen?
Publicerad av jfk på 4 augusti, 2004 vid 14:01Verkar inte sm det kommer att blåsa någonstans i Sverige på hela helgen?!
Hoppas någon har andra bud att ge för jag är så jävla desperat nu så jag åker i princip vart som helst för att få surfa nu…JFK
anonym-anvandare svarade 21 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Kan inte alla med vassa freeridefenor dra till Klagshamn nu torsdag o fredag och skära av lite sjögräs som kan driva till havs lagom till jag anländer på lördag morgon. Så slipper jag köpa sjögräsfena. Snälla!
/Staffan
-
Med vulcans o willyskippers får man väl av sjögräset?
Allvarligt dock, senast jag var där (i juli) var det krav på sjögräsfena. Men det har kanske förbättrats nu… -
Staffan,
du kan få låne min sjögräs fena (US-BOX…), det verka som klagshamn kommer att fungerar några dagar i rad men dagens prognoser. Jag åker redan ditt imorgon om det ser bra ut. Skulle vara optimales med typ 5-6dgr segling eftervarann…
Annars e det bara att köpa en sjögräss fenan (surfersworkshop.se har ju en hel assortiment) det e det värd för att få kunna segla på klagis!
aloha
arnout, S-106 -
Tack för erbjudandet Arnout men jag avstår då jag köpte en sjögräsfena igår. De ser ju helt galna ut! Undrar om de fungerar…
/Staffan
-
sjögräsfena är alltid ett måste i klagis om sommaren
Logga in för att svara.