Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skall det blåsa NÅGONSTANS i helgen?

  • Skall det blåsa NÅGONSTANS i helgen?

    Publicerad av jfk på 4 augusti, 2004 vid 14:01

    Verkar inte sm det kommer att blåsa någonstans i Sverige på hela helgen?!
    Hoppas någon har andra bud att ge för jag är så jävla desperat nu så jag åker i princip vart som helst för att få surfa nu…

    JFK

    anonym-anvandare svarade 19 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 augusti, 2004 vid 14:02

    Klagshamn i Skåne lär gå av…

  • s

    Medlem
    4 augusti, 2004 vid 14:20

    Kan inte alla med vassa freeridefenor dra till Klagshamn nu torsdag o fredag och skära av lite sjögräs som kan driva till havs lagom till jag anländer på lördag morgon. Så slipper jag köpa sjögräsfena. Snälla!

    /Staffan

  • oskie

    Medlem
    4 augusti, 2004 vid 14:57

    Med vulcans o willyskippers får man väl av sjögräset? smile.gif Allvarligt dock, senast jag var där (i juli) var det krav på sjögräsfena. Men det har kanske förbättrats nu…

  • aerial-arnie

    Medlem
    4 augusti, 2004 vid 15:02

    Staffan,

    du kan få låne min sjögräs fena (US-BOX…), det verka som klagshamn kommer att fungerar några dagar i rad men dagens prognoser. Jag åker redan ditt imorgon om det ser bra ut. Skulle vara optimales med typ 5-6dgr segling eftervarann…

    Annars e det bara att köpa en sjögräss fenan (surfersworkshop.se har ju en hel assortiment) det e det värd för att få kunna segla på klagis!

    aloha
    arnout, S-106

  • s

    Medlem
    5 augusti, 2004 vid 13:38

    Tack för erbjudandet Arnout men jag avstår då jag köpte en sjögräsfena igår. De ser ju helt galna ut! Undrar om de fungerar…

    /Staffan

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 augusti, 2004 vid 13:57

    sjögräsfena är alltid ett måste i klagis om sommaren

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skall det blåsa NÅGONSTANS i helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.