Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skall några puckon surfa idag?

  • lars_k

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 10:58

    Jodu. Jag var ute och spatserade en sväng nyss och tyckte det drog hyffsat i flinthåren. Kanske drar ut senare… När drar du?

  • basse

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:05

    Blir det något i intaget idag då Tångruskan!?

  • basse

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:09

    .. det tar ju fan en timme för mig att åka till Intaget också. Just nu på Onsala 8 och rak S. Är ju hyfsat iof men inte om 3 timmar!

  • mes

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:24
    Basse wrote:
    .. det tar ju fan en timme för mig att åka till Intaget också. Just nu på Onsala 8 och rak S. Är ju hyfsat iof men inte om 3 timmar!

    Torkels????? Sjögräs/smet???

  • lars_k

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:24

    Ja, det brukar köa upp duktigt till färjorna så här dax. Tror jag drar till K-holmen istället. Är på vattnet inom 20 min från det att jag lyfter ändan från jobbstolen.

  • basse

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:26

    Stick ut och kolla det Mes. Det har inte blåst S på hela Juli så ingen har varit där men en gissning är ju att det är ärtt mycket bös i vattnet (smeten) där nu.

    Krossholmen … jahaa… hur fan kör man dit nu igen då? Skicka en kartlänk till mig va!

  • basse

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:27

    SSE 8.9 på Grötö S nu.

  • callep

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:29

    ja e galet på .. men var?!

  • mes

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:31
    Basse wrote:
    Stick ut och kolla det Mes. Det har inte blåst S på hela Juli så ingen har varit där men en gissning är ju att det är ärtt mycket bös i vattnet (smeten) där nu.

    Krossholmen … jahaa… hur fan kör man dit nu igen då? Skicka en kartlänk till mig va!

    Jaha möhö…sitter och jobbar och har skitlångt till Torkels ligger ju på fel sida…kanske borde testa Draget…nästan lika långt men borde vara minra skit i vattnet…har inte seglat där ännu…fast det blir säkert Smarholmen som vanligt…

  • karapp

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:36

    jaha era snoppon, härlig stämning här ja… 🙂

    Så då har man stämplat ut för dagen, Ja slipper ju all din post nu basse!

    Så vart ska ni, intaget låter ju najs… kan väl inte vara fullt på färjorna nu va?

  • tdk

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:38

    Men lasse, hur funkar Klippholmen på SSO???? Är det inte bara VSV som funkar där?? Färjan ut till öarna är nog ingen fara än.. Det är fortfarande semester för de flesta. Åkte den i går morse i lagom åka till jobbet tid, och den va inte ens halvfull…

  • callep

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:43

    ingen som har plats i bilen;)?

  • lars_k

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:45

    Nä. Kippholmen lär suga idag. Krossholmen funkar fint på SSO däremot. Men man får bära grejorna 200 m så det pallar väl inte ni lata ungdomar…
    Jag drar dit om en kvart.

  • johnjrambo

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:49

    LAsan o basse köttbulle, jag slutar 1600 o där efter pyser jag i ilfart.

    Men kross holmen? funkar det även på S?
    Det ligger på S nu o vrir till sso-so senare o då dör det..
    Jädrans pissvind.

    Intaget funkar på Sydligt, o defenetivt på SO-sso.

    Krossholmen har jag som sagt inte testat, guide dit om de funkar på Sydligt oxå, tack!

  • lars_k

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:54

    Krossholmen funkar på allt mellan O och SV. SSO är perfekt.
    Du måste ju hitta dit Rambo. Du bor ju i Torslanda för fanken. 🙂

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skall några puckon surfa idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.