Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skall några puckon surfa idag?

  • basse

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:55

    Fakkit… jag är snart på hemväg… REAB ökar på.

  • basse

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:56

    Kom igen nu Lasse… lossa en karta fö fan.

  • johnjrambo

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:56

    Haha döh din pung, nu vet jag, var fan där i förrgår!!!
    vänster i rondellen vid amhult.
    köra rakt upp, förbi en busshållplats o ta sen höger.

    köra rakt fram en bit o sen???

    Om de är där jag var här om dagen är det en båthamn..ait?

  • lars_k

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:59

    Japp. Rakt fram en bit och sen vänster/söderut. Perkera strax innan Volvo Penta. Man får sen gå förbi grinden till höger och upp över berget på en grusväg. Rigga gör man på lilla udden rakt fram.

  • tdk

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:59
    Basse wrote:
    Kom igen nu Lasse… lossa en karta fö fan.
    Precis! Mera kartor åt folket!! Vågar inte riktigt lita på att Rambo ponken hittar..:D Även om han e ifrån torslanda ghettot
  • lars_k

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 12:00
  • karapp

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 12:09

    Testar Krossholmen… drar om 30min hoppas ja hittar

  • johnjrambo

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 12:12

    Radio that.

    Lasse, jag ringer dig om en liten stund o får en rapport, hoppas inte du bytt nummer, slå mig en pling annar 0737 17 85 03.

    Behöver spara tid känner jag, det blir kross eller ö.

  • danneman

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 16:17

    Getskär levererade 1.5 timme innan regnet kom så jävla gött å få lite tryck i 5.3:an..

  • johnjrambo

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 16:31

    vissa slutade surfa när regnet kom andra fick sitt enda surf när regnet kom, muahaha..10 vändor med 5.3an, haha.

    Spock, spock 540, vulcano, 2 slag, en helitack, flaka crash o en gipp..de var de man han med, haha.

  • mes

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 08:01

    Lågtrycket gjorde att det aldrig kom någonvind i Smarholmen…eller snarare precis för lite vind för att jag skulle plana…med 111 liter, 7.0 och 89 kg. Det var en kille som hade planing hela tiden men det var på 6.4 racesegel och en F2 Xantos och 20 kg fläsk mindre än jag….det sved.
    Det som var bra är de grisigt fins långa ramperna som man nästan kör rakt mo när man ska ut. De vrider in runt Onsala Sandö och med lite mer vind blir det som att köra på hoppramp. Jag hade halvplaning två gånger på vägen ut och fick bara ett bra hopp men nästa gång det är syd och lite mer tryck så ska jagnog köra där igen…summarum årets sämsta dag…

  • tdk

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 11:00
    mes wrote:
    …summarum årets sämsta dag…Ha, kan nästan hålla med…. Men det blåste ju när man riggade iaf.. Eller det gjorde det inte det heller.. Men när man bestämde sig för att rigga..

    //Thomas som fick blött ner hela kittet inklusive våtdräkt och badbyxor, utan att ens varigt ute på vattnet en millisekund… 🙂 Jäkla regn..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skall några puckon surfa idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.