Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skåne i eftermiddag

  • Skåne i eftermiddag

    Publicerad av bananen på 10 mars, 2007 vid 07:28

    Funderar att dra till Vejbystrand i eftermiddag, det ser ju ut som man har bästa chansen för action där. Är det någon mer som seglar där idag? Trist att köra ensam så här års, dessutom har jag 8 mil att köra.

    Anyone?

    aronh svarade 17 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • bananen

    Medlem
    10 mars, 2007 vid 14:19

    Jag drar dit nu! 14 m/s i byarna på hallands väderö. Släpp lördags groggen och kom igen!

  • wind-lover

    Medlem
    10 mars, 2007 vid 20:08

    Blev det bra idag?

  • bananen

    Medlem
    10 mars, 2007 vid 20:11

    Det var för jäkla gött: läs alla detaljer här: http://www.surfzone.se/index.php?ind=blog&op=home&idu=3112&singlepost=956

    // Jonas

  • wind-lover

    Medlem
    10 mars, 2007 vid 20:26

    @bananen 369406 wrote:

    Det var för jäkla gött: läs alla detaljer här: http://www.surfzone.se/index.php?ind=blog&op=home&idu=3112&singlepost=956

    // Jonas

    Härligt! :laugh:

  • Oregistrerade

    Gäst
    10 mars, 2007 vid 21:54

    Yo bananen,

    Läste om dagens surfresa, starkt av dig, vi är impade. Stod själv och tvekade nere i klagshamn idag runt tvåtiden, dock blåste det endast runt 6 ms vilket är i klenaste laget för mina slalomprylar med 8,0 som största. Har nya vågprylar på gång och då är jag lätt med på vejbystrand och liknande projekt.

  • bananen

    Medlem
    11 mars, 2007 vid 07:42
    Oregistrerade;369418 wrote:
    Har nya vågprylar på gång och då är jag lätt med på vejbystrand och liknande projekt.

    Det tycker jag låter strålande, väntar med spänning att se vem den annonyme vågryttaren kan vara! :laugh:

  • aronh

    Medlem
    11 mars, 2007 vid 11:35

    Håller med om att det är tråkigt att köra själv. Var själv ut igår och körde lite vågor. Det är ju härligt att det börjar komma igång igen.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skåne i eftermiddag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.