Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skanssundet eller Fituna idag 9 maj?

  • Skanssundet eller Fituna idag 9 maj?

    Publicerad av jox på 9 maj, 2012 vid 09:17

    Dags för premiär! Verkar kunna blåsa en hel del idag… Med tanke på situationen på Fituna med stenar och annat meck funderar jag på köra till skanssundet runt 13 tiden…

    Alltid kul om man är fler… Någon som tänker som jag?

    electric svarade 12 år sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • electric

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 09:40

    Jag är inriktad på Skanssundet (eller Farstanäs; som också funkar bra på denna vindriktning, dvs S med en dragning åt SSO.) Men det blir nog Skanssundet …

    Faktum är att jag uppfattar Skanssundet minst lika bra som Fituna med denna vindriktning.

    /Lars

  • jox

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 09:43

    Härligt Lars!

    När åker du dit?

  • electric

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 10:17
    Jox;688059 wrote:
    Härligt Lars!

    När åker du dit?

    Räknar med att vara där senast 13.30.

    /Lars

  • hanlar

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 11:04

    Och jag siktar på Farstanäs vid 3 om nån vill haka på dit!

  • electric

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 21:16

    Skanssundet var ett bra val idag! Enligt uppgift från de som var där tidigt var det bra med vind före kl 14.30. Det var lite sämre när jag stack ut 14.30 med mitt 6.0; jag fick bara tidvis planing; men från 15.30 brallade det ordentligt. 5.3 var lagom (men jag körde vidare med 6.0, gravt överriggad). På Farstanäs kördes det också 5.3 fick jag uppgift om.

    /Lars

  • jox

    Medlem
    11 maj, 2012 vid 10:18

    Tänker ni segla Farstanäs idag? Ser ut att bli vind fram mot eftermiddagen… Har inget medlemskap för i år än men tänkte att det kanske är dags att skaffa det isf. 🙂

  • electric

    Medlem
    11 maj, 2012 vid 11:09
    Jox;688285 wrote:
    Tänker ni segla Farstanäs idag? Ser ut att bli vind fram mot eftermiddagen… Har inget medlemskap för i år än men tänkte att det kanske är dags att skaffa det isf. 🙂

    Ja, vi blir ett gäng där från kl 15 (Utom jag, ty jag drar nu!). Messa gärna ditt tel till mig så kan jag meddela läget när jag är där ca 13.30 (du finner mitt nummer på någon av nedanstående webbplatser).

    /Lars

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skanssundet eller Fituna idag 9 maj?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.