• voodoo

    Medlem
    5 juni, 2000 vid 15:24

    Finns inga bra skor de är bara ett nödvändigt ont..(mot kyla och vassa föremål)!!

  • tedan

    Medlem
    5 juni, 2000 vid 16:01

    Okespor har bra skor… Helt underbara..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 juni, 2000 vid 18:37

    Okespor har enligt mig och många andra som jag vet den sämsta hållbarheten bland surfskor, -99 hade jag tre par såna, alla gick hål framme vid tårna och slets sedan upp……NEJ TACK!! De enda vettiga jag har sett i år är Prolimits skor som har förstärkningar på rätt ställen, men nu behöver man ju inte skor förrens i november så jag väntar så länge jag kan med att köpa det 🙂

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 juni, 2000 vid 09:21

    Maui Magic har RIKTIGT fina skor. Finns hos ontop.freeservers.com

  • north-sails

    Medlem
    6 juni, 2000 vid 21:25

    För 599:- kan ett par Pro Limit SIGNATURE BOOT (399:- för SIGNATURE SHOE).
    Det enda du behöver göra är att ringa North Sails Stockholm på 0702293007, vill du se skon kan du kolla in http://www.prolimit.com.

    MVH
    North Sails Stockholm

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 juni, 2000 vid 15:34

    Har du vässat fötterna eller har du klor mellan simhuden?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 juni, 2000 vid 11:50

    Helt rätt, Okespor är något jävla skit.
    Jag kommer ihåg när mitt första par Okespor gick isönder och jag åkte ner till Surf Total i Lund och klagade. De bara skrattade åt mig och sa åt mig att jag fick klippa tånaglarna och räkna med att det skulle gå åt 2-3 par skor på en säsong.
    Bull säger jag bara…

  • tigger

    Medlem
    9 juni, 2000 vid 11:07

    Mina okespore har hållt riktigt länge!!!

    Hejaheja!!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juni, 2000 vid 11:44

    Neil Pryde’s skor (model 1999-2000) är toppen de bästa jag någonsin haft. sitter som gjutna på foten
    /Henrik

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juni, 2000 vid 23:16

    Mina har hållt hittils.. 6 surf…. och do är ju grymt sköna… så vad snacakr ni om.. jag ahr ahft okespor innan. höll i 2 år.. (håller ännu).. men greppet är inegn vidare då..

  • wisco

    Medlem
    10 juni, 2000 vid 14:57

    har åxå såna fast kanske nåt år äldre modell, jättesköna men sämsta jävla skit kvalite jag nånsin varit med om.

  • racer

    Medlem
    11 juni, 2000 vid 20:39

    Håller med, NP:dräkter tycker jag är bra men skorna….. Läcker som såll och limningarna går upp i sömmarna.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 juni, 2000 vid 21:02

    Hur mycket surfar du om du har haft ett par Okespor i två år, två gånger om året eller????? Jag surfar riktigt mycket, varje gång det blåser över 3m/s och jag kan säga att jag är jävligt trött på att köpa skit-skor, kan ingen göra riktiga skor??? Va?? Men jag kan ju förstå at de säljer bra om de inte håller…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.