Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skoteroverall billigt?

  • Skoteroverall billigt?

    Publicerad av mag på 17 oktober, 2008 vid 22:28

    Dags igen för en marknadsundersökning. Någon som vet hur vi håller os varma i vinter?

    /Magnus

    mag svarade 15 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • feg

    Medlem
    18 oktober, 2008 vid 05:52

    Köpte skoteroveroler på http://www.jula.se snorbilligt för 2-3 år sedan, tror jag det var. Såg nu när jag kolla att priset är 599:-

    Tror även att det skulle vara smart med ett par stövlar storlek XXXXXXL att kliva ner i med våtdojjorna på. Marken kyler förbannat mycket på vintern.

    /Jocke

  • jps

    Medlem
    18 oktober, 2008 vid 07:12

    De brukar ha rea på de där overallerna titt som tätt. Tror jag köpte min för 350:- eller något sådant.

  • dude

    Medlem
    18 oktober, 2008 vid 07:39

    köpte de där vinterstövlarna de har rea på på Jula nu för 279 kr i storlek 47 o tar ut fodret. funkar nog bra. handlar om att hitta nåt man kommer i o ur lätt o som e så billigt som möjligt bara eftersom ja antar man kommer byta ut dem när de luktar illa eller går sönder. grejen e ju den att jag bara har ett kallgarage och även de saker jag hånger upp torkar inte helt utan efter de droppat av får jag hänga in dem så de torkar helt, alltså våtdräkt, våtdojjor, huva, vantar o vad mer som är i neopren absolut, men sen orkar jag nog inte hänga in allt annat som blir blött också, men det kanske inte behövs om det torkar i kallgaraget – får hoppas att de här utanpåkängorna gör det.

  • mag

    Medlem
    18 oktober, 2008 vid 13:11

    Stövlar var ett kungligt tips! Men i vår lilla stuga är det redan så fuktigt av alla blöta surfprylar att det får vänta ett år tills vi byggt nytt surfhus.
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skoteroverall billigt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.