Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skulle torkelstorp funka i em/kväll?

• Skulle torkelstorp funka i em/kväll?

Publicerad av surfjohan på 29 augusti, 2005 vid 09:55

Någon som vet hur det är nu? Mycket sjögräs eller rätt ok? Funkar det bra på sydväst? Tänkte släpa mig till denna spotten nån gång för första ggn.

anonym-anvandare svarade 19 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • basse

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 11:28

Det är nog rätt OK med gräs och på SV. Släpa ner dig dit och kör järnet!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 12:47

Åker till smarholmen om frugan kommer hem hyggligt tidigt.
    /Mes

• mattap

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 13:18

vars ligger Smarholmen? Vågor, chopp eller platt?

Orkar nog inte köra ner till Apel…

det får bli torkelstorp!! drar från gbg om några minuter! Flexbanken gråter blod tongue.gif

• surfjohan

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 14:01

Blir nog getskär för min del ialla fall. Ha ha, så din flexbank är också obefintlig? Min är 8 timmar minus nu ha ha.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 16:22

Smarholmen nå’n km nedanför Lerkil (Onsala utsidan). Måste kryssa ut till öppet vatten där det är kabbelwasser modell stort iaf vad jag sett av hela en runda i västligt ca 8 m/s. Utanför Onsala sandö är det riktigt jobbigt. Jag har kajakat och vindsurfat och det är ingen ordning på vågorna. Det kanske behöver blåsa kuling för att det ska bli lite linjer att tala om. Det ska finnas ett sandrev också någonstans. Nu har vinden droppat en hel del..hmm…sommartorpet istället kanske???
    frown.gif Mes

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skulle torkelstorp funka i em/kväll?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.