• jester

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 21:10

Gött med lite schysst racing!

Verkar var lite studsigt… laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 21:38

Borde inte phil mcgains hatt vara ett stort vindfång? confused.gif
    Det är viktigt att köra med rätt hatt…
    /b

• jester

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 22:10

Eller rätt frisyr…

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 08:08

Efter att ha analyserat filmen ytterligare.. Det verkar som det gamla Gaastra F1 seglet står sig bra i konkurensen mot de nyare seglen som de andra kör på. Man kanske inte behöver uppgradera ännu…
    /b

• stewen

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 09:45

grynt cool rulle

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 10:31

OJOJOJOJ!! laugh.gif
    Nu fick man allt inspiration!!
    Hoppas på lika feta vindar så vi kan dra igång deltävling
    #1 den 27:e med speed/slalom i F-bääck.
    Nu har vi ju funktionärsbåt att lägga bojjar med och plocka mastknäckare med (du å jag Janne.. tongue.gif).

• lundvall

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 17:23

Hehe, var tvungen att öva laydown gippar ifag efter att jag såg den filmen wink.gif Dom sitter ganska bra nu, fullplanings med! Snart så blir det slalom i f-bay, så skall ni få se grin.gif grin.gif grin.gif

• mangans

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 18:17

Gött å se filmer med bra kvalité! Det var ett tag sen!

• oscar

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 18:48

Vad heter låten i del 1????? 200 blås på motorvägen med den i stereon smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 10:59

Jag håller med, det är grymma gippar han gör. Måste ut och öva cool.gif.
    /b

• surfen

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 14:29

Paul Oakenfold ”Ready Steady Go”

• oscar

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 19:32

Thanks!!!!

• rasmus_w

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 12:06

Svar till:

Efter att ha analyserat filmen ytterligare.. Det verkar som det gamla Gaastra F1 seglet står sig bra i konkurensen mot de nyare seglen som de andra kör på. Man kanske inte behöver uppgradera ännu…
    /b

[/ QUOTE ]

Jag tittar och tittar. Vem kör på ett F1? Alla seglen verkar ha moderna breda toppar och inte heller ser jag det karaktäristiska radialt skurna underliket som F1:an hade.

Men det är nog sant att F1:an står sig, min 7.8 är ett sånt och visst går det undan. Det som ligger det seglet lite i fatet är att akterliket är lite väl tajt även med den tidens mått, det är ju utvecklat för Bringdal och han är ju en av dem som helst kör med rätt tajta akterlik och llitar på sin extrema talang på kontrollområdet.

Sen har F1 en svaghet till, imo: Det är jävla mycket bökigare att vattenstarta än ett modernt racesegel, trots att mastfickan på RS5 rymmer minst lika mycket vatten…

• oscar

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 13:13

Bringdal har väl aldrig kört F1? Han bytte ju till Simmer då de släppte sitt cyberrace och året efter kopierade gaastra idéen.

• imported_macts

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 13:32

nja, har för mig att modellen före F1 Total Flow hette F1. ganska säker på att Bringdal körde det

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.