Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Slalom Fiskebäck idag!
-
Slalom Fiskebäck idag!
Publicerad av speedjanne på 22 maj, 2006 vid 10:58Vi är ett gäng som sticker ut vid 15-16tiden,kom med om ni vill!
Ps det ryktas att fenor har gått i atomer i TT idag alla stenar5 är kanske inte är hittade!
jester svarade 18 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Speedjanne wrote:Ps det ryktas att fenor har gått i atomer i TT idag alla stenar5 är kanske inte är hittade!
Det var inte ljudvallen då?
-
Var tydligen rejält lågvatten idag. Då blir hela musselbanken ut från ön lite vansklig att passera. Kolla bara på bifogad bild, så förstår ni varför det är problematiskt vid lågvatten…
-
Knatte
Gäst22 maj, 2006 vid 18:36Hur har det gått i både TT och Fiskebäck ? Några stabila siffror på gång 😀 😀
-
Jester wrote:Var tydligen rejält lågvatten idag. Då blir hela musselbanken ut från ön lite vansklig att passera. Kolla bara på bifogad bild, så förstår ni varför det är problematiskt vid lågvatten…
Bra bild Jester! Den skulle man sett innan. Musslorna var vassa. Min select viper speed 28 är numera 26,5. Det är som när man är ny i Fiskebäck, det kostar fenor. Herr Bjärkling skavde lite på sina med. Jäkla otur. Men det var en fin dag med bra vind och platt vatten. Nästa bank att besköa är den med pengar på, till en ny fena kanske. Dagens noteraingar för mig är: Average speed: 31.54 knots (31.9 31.5 31.5 31.5 31.3).
/Sven
-
sandersson wrote:Jester wrote:Var tydligen rejält lågvatten idag. Då blir hela musselbanken ut från ön lite vansklig att passera. Kolla bara på bifogad bild, så förstår ni varför det är problematiskt vid lågvatten…
Bra bild Jester! Den skulle man sett innan. Musslorna var vassa. Min select viper speed 28 är numera 26,5. Det är som när man är ny i Fiskebäck, det kostar fenor. Herr Bjärkling skavde lite på sina med. Jäkla otur. Men det var en fin dag med bra vind och platt vatten. Nästa bank att besköa är den med pengar på, till en ny fena kanske. Dagens noteraingar för mig är: Average speed: 31.54 knots (31.9 31.5 31.5 31.5 31.3).
/Sven
Fin session! Grattis! Det fick väl vara värt en fena.
-
Instämmer! Snygg serie! Bara o slipa till fenan, så har du en fin 26-fena, juh! 😉
Logga in för att svara.