Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slalom Fiskebäck idag!

  • Slalom Fiskebäck idag!

    Publicerad av speedjanne på 22 maj, 2006 vid 10:58

    Vi är ett gäng som sticker ut vid 15-16tiden,kom med om ni vill!

    Ps det ryktas att fenor har gått i atomer i TT idag alla stenar5 är kanske inte är hittade!

    jester svarade 18 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • fredrik-ygge

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 12:16
    Speedjanne wrote:
    Ps det ryktas att fenor har gått i atomer i TT idag alla stenar5 är kanske inte är hittade!

    Det var inte ljudvallen då?

  • jester

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 13:00

    Var tydligen rejält lågvatten idag. Då blir hela musselbanken ut från ön lite vansklig att passera. Kolla bara på bifogad bild, så förstår ni varför det är problematiskt vid lågvatten…

  • Knatte

    Gäst
    22 maj, 2006 vid 18:36

    Hur har det gått i både TT och Fiskebäck ? Några stabila siffror på gång 😀 😀

  • sandersson

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 19:07
    Jester wrote:
    Var tydligen rejält lågvatten idag. Då blir hela musselbanken ut från ön lite vansklig att passera. Kolla bara på bifogad bild, så förstår ni varför det är problematiskt vid lågvatten…

    Bra bild Jester! Den skulle man sett innan. Musslorna var vassa. Min select viper speed 28 är numera 26,5. Det är som när man är ny i Fiskebäck, det kostar fenor. Herr Bjärkling skavde lite på sina med. Jäkla otur. Men det var en fin dag med bra vind och platt vatten. Nästa bank att besköa är den med pengar på, till en ny fena kanske. Dagens noteraingar för mig är: Average speed: 31.54 knots (31.9 31.5 31.5 31.5 31.3).

    /Sven

  • fredrik-ygge

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 19:30
    sandersson wrote:
    Jester wrote:
    Var tydligen rejält lågvatten idag. Då blir hela musselbanken ut från ön lite vansklig att passera. Kolla bara på bifogad bild, så förstår ni varför det är problematiskt vid lågvatten…

    Bra bild Jester! Den skulle man sett innan. Musslorna var vassa. Min select viper speed 28 är numera 26,5. Det är som när man är ny i Fiskebäck, det kostar fenor. Herr Bjärkling skavde lite på sina med. Jäkla otur. Men det var en fin dag med bra vind och platt vatten. Nästa bank att besköa är den med pengar på, till en ny fena kanske. Dagens noteraingar för mig är: Average speed: 31.54 knots (31.9 31.5 31.5 31.5 31.3).

    /Sven

    Fin session! Grattis! Det fick väl vara värt en fena.

  • jester

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 20:20

    Instämmer! Snygg serie! Bara o slipa till fenan, så har du en fin 26-fena, juh! 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slalom Fiskebäck idag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.