Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Släng ut Patricolt från Steffo

  • haze

    Medlem
    29 december, 2006 vid 22:23

    Klart vi är hårda på freeride.se vi är ju såna där tuffa skidåkare 😉 Och att vi inte gillar ski(t)snack på forumet stämmer bra. Men så hårda är vi moderator väl inte där eller?

    Men jag har ju aldrig ansett att detta är mer än halvseriöst forum så.

    //H

  • matthias

    Medlem
    29 december, 2006 vid 22:50

    skidor e gay

  • pjoter

    Medlem
    29 december, 2006 vid 22:59

    @kasimir 356496 wrote:

    In och skriv med er på freeride.nu och se hur många millisekunder det tar innan ni bir bannade. Skulle vara kul och se hur moderatorn där reagerar på en sån här post.
    Var samma kallabalik där för ett par år sedan för att moderatorerna inte gjorde sitt jobb men sen tog de tag i det, jävlar i min lilla låda!

    blev de nåt roligare då eller blev det som på så många andra seriösa forum? En tråd i veckan som inte ens är kul eller intressant att läsa.

  • davids

    Medlem
    29 december, 2006 vid 23:49

    Freeride suger nu för tiden.. Skojar inte när jag säger att det bara är 15 åriga wannabe jibbers som bor i en svensk park hela vintern som skriver inlägg hela tiden. Detta är de populäraste trådarna: “Officiella OT tråden”, “Vilka skidor är snyggast?” “Vilka skidor har du?” “Vem har snyggast namn på Freeride?” “Vilken jacka är coolast?” “FILM: Studsmattefilm, 12 åring ÄGER!” (x200) “Bra skidåkare vs jibber” “Vilka goggles är snyggast?” osv osv osv…

    Så nej Hasse ni gör verkligen inget bra jobb. Freeride kommer dö eftersom det är så jävla ointressanta och tråkiga trådar där. Bara massa 15 åringar som hänger där. Ta bort sånna skittrådar och låt smutskastningen leva fritt istället. Skulle öka intresset för sidan och göra den mycket roligare..

    Och Matthias, någonting behöver inte vara gay bara för att du suger på det

  • baner

    Medlem
    29 december, 2006 vid 23:58
  • nic

    Medlem
    30 december, 2006 vid 01:51
  • gurra_g

    Medlem
    30 december, 2006 vid 09:25

    Hehe aj då 😉

  • davids

    Medlem
    30 december, 2006 vid 12:50

    haha visste nån skulle ta upp det inlägget för jag minns väldigt väl när jag skrev det att det var precis samma som alla jag hatade på freeride.. Nice one Banér;)

  • niklas82

    Medlem
    30 december, 2006 vid 16:08

    @Davids 356561 wrote:

    Freeride suger nu för tiden.. Skojar inte när jag säger att det bara är 15 åriga wannabe jibbers som bor i en svensk park hela vintern som skriver inlägg hela tiden. Detta är de populäraste trådarna: “Officiella OT tråden”, “Vilka skidor är snyggast?” “Vilka skidor har du?” “Vem har snyggast namn på Freeride?” “Vilken jacka är coolast?” “FILM: Studsmattefilm, 12 åring ÄGER!” (x200) “Bra skidåkare vs jibber” “Vilka goggles är snyggast?” osv osv osv…

    Så nej Hasse ni gör verkligen inget bra jobb. Freeride kommer dö eftersom det är så jävla ointressanta och tråkiga trådar där. Bara massa 15 åringar som hänger där. Ta bort sånna skittrådar och låt smutskastningen leva fritt istället. Skulle öka intresset för sidan och göra den mycket roligare..

    Och Matthias, någonting behöver inte vara gay bara för att du suger på det

    Suga på det, Och gay. så därför ska Oralsex in på lodrät 5

  • haze

    Medlem
    30 december, 2006 vid 22:27

    15 åringarna och du då som svarar på allt om Chamonix då?? Du som åker så mycket skidor.. Hört det från så många nu att du är den som åker mest skidor i Chamonix;) Om du kollar trenden just nu så är det jibbers som dominerar skidscenen på freeride nu och var glad så länge de inte kitesurfar så du slipper de här..

    //H

  • pjoter

    Medlem
    31 december, 2006 vid 09:46

    vad har hänt med ordet jibba? för en del år sen va jibbare dom som bara va ute å lekte å hade roligt i backen, när kom den negativa betydelsen in, och vad är den negativa betydelsen? eller är jibber ett helt annat ord som inte har ett dugg med att jibba å göra?

  • haze

    Medlem
    31 december, 2006 vid 11:21

    Jibba när jag åkte bräda betyde att man åkte och småhoppade på allt som fanns men nu för tiden så är det väl alla parkåkning känns det som..

    //H

  • edorf

    Medlem
    31 december, 2006 vid 12:22

    @Davids 356561 wrote:

    Freeride suger nu för tiden.. Skojar inte när jag säger att det bara är 15 åriga wannabe jibbers som bor i en svensk park hela vintern som skriver inlägg hela tiden. Detta är de populäraste trådarna: “Officiella OT tråden”, “Vilka skidor är snyggast?” “Vilka skidor har du?” “Vem har snyggast namn på Freeride?” “Vilken jacka är coolast?” “FILM: Studsmattefilm, 12 åring ÄGER!” (x200) “Bra skidåkare vs jibber” “Vilka goggles är snyggast?” osv osv osv…

    Så nej Hasse ni gör verkligen inget bra jobb. Freeride kommer dö eftersom det är så jävla ointressanta och tråkiga trådar där. Bara massa 15 åringar som hänger där. Ta bort sånna skittrådar och låt smutskastningen leva fritt istället. Skulle öka intresset för sidan och göra den mycket roligare..

    Och Matthias, någonting behöver inte vara gay bara för att du suger på det

    DU HAR SÅ JÄVLA RÄTT!!!! HATAR ALLA JÄVLA KNATTTEJIBBERS SOM HAR SINA TRÖTTA FORUMTRÅDAR !!!

    men freeride har sin egen motsvarighet till vår jonaish, han heter jepponater..

    😀

  • jonaish

    Medlem
    31 december, 2006 vid 12:25

    @edorf 356801 wrote:

    DU HAR SÅ JÄVLA RÄTT!!!! HATAR ALLA JÄVLA KNATTTEJIBBERS SOM HAR SINA TRÖTTA FORUMTRÅDAR !!!

    men freeride har sin egen motsvarighet till vår jonaish, han heter jepponater..

    😀

    Nu har dom oxå en Jonaish 😉

  • edorf

    Medlem
    31 december, 2006 vid 12:31

    gött plåga dem jävlarna…… !!!!

    gott nytt på dig.. vad händer i g-löv H ?

Sida 2 av 5

Diskussionen ‘Släng ut Patricolt från Steffo’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Släng ut Patricolt från Steffo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.