Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Slingshot foils – nu i norrort/sthlm

  • Slingshot foils – nu i norrort/sthlm

    Publicerad av sailortrash på 24 april, 2021 vid 09:43

    Glad Vår! För er som inte redan vet – alla typer av “foiling” är framtiden för vattensport i Stockholms lätta vindar, och från och med maj kommer det finnas möjlighet att testa Slingshots foilserie F-wind, för de som funderar på att köpa eller bara är allmänt nyfikna.

    Denna demosatsning är ett samarbete med boardclub.se , som har agenturen på Slingshot och håller till nere i Helsingborg. Men nu går det alltså att klämma, känna, hyra och haka på demodagar med utgångspunkt Österskärs havsbad eller Brevik.

    Inledningsvis kommer det att gå att testa windfoil (bräda + foil) eller wingfoil. För den som redan har en Slingshot foil kommer det gå att testa vingar i olika storlek. Även du med en Deep-tutle bräda kommer kunna testa slingshots windfoil med olika st. på framvingen.

    Jag kommer även ha en ride engine skal-sele för demo hemma, och utvärdera den inte minst för vindfoil/vindsurf men även för kite.

    Om intresset är stort kommer det troligen gå att ta hem demoprylar på kitefoils, brädor, mm.

    Mer info kring tider för demo, priser på hyra mm kommer, och jag kommer löpande lägga ut lite testrapporter, videos mm allt efter, på ngn lämplig sida.

    Den som har bråttom kan kontakta mig direkt, enklast via PM eller mail – martenPUNKTkarlsonATThotmail.com

    Cs på vattnet!

    Mårten

    sailortrash svarade 2 år, 12 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Slingshot foils – nu i norrort/sthlm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.