Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snökaj – Varberg

  • mat

    Medlem
    30 december, 2005 vid 10:27

    gött! See you there!

    /Mat

  • mat

    Medlem
    30 december, 2005 vid 18:06

    Tack för dagen! inte mycket vind i början men fint ljus till några pics… Sen blev det bra med vind och väldigt kul att köra lite 🙂 hoppas det blir mer snö! annars ses vi kanske i Norge Ricci 😉 ?

    /Mat
    http://www.alohaphoto.nu

  • benson

    Medlem
    30 december, 2005 vid 19:56

    ja de va ju trevligt..lite mer av både snö o vind hade väl inte skadat dock..
    här är lite fler trevliga bilder

  • benson

    Medlem
    30 december, 2005 vid 19:57

    10 jävla tec

  • zilversurfarn

    Medlem
    30 december, 2005 vid 21:47

    Jo, det var en kul dag. Första gången man kitade på snö.
    Kul att man äntligen fick nån nytta av alla dessa golfbanor.
    Var ju riktigt kul att landa i sandbunkern!

    Får hoppas att vintern blir sträng!
    MER SNÖ!!!

  • rocco

    Medlem
    30 december, 2005 vid 23:35

    kanoners o få komma ut lite! snöbrädan behöver nog slipas lite tack vare de tunna snötäcket 😛 men kul va de! ska kolla hur det blir med norge, hade suttit riktigt gott nu!
    Tackar för dagen!
    /R

  • surfmc

    Medlem
    31 december, 2005 vid 12:21

    Har nu fixat en bräda så ska ni ut nåt nästa vecka så är jag på, vad kör ni för size på drake?
    Har aldrig kört snowkite och bara lite snowboard, använder ni nåt mer än hjälm som skydd?
    Det är stora ytot ni kör på eller? Om jag minns rätt är det inte mycket träd o sånt på den golfbanan.

    Har ni kollat väderprognoser för veckan?

    Gott nytt !

  • rocco

    Medlem
    31 december, 2005 vid 13:28

    ligger snön kvar o de blåser så kör vi 🙂 .. Jag körde med fällkniven strl 16 igår..men så va det inte så mkt vind heller. 12 funkade bra i förrgår. Nja hjälm e ju aldrig fel, hängselen täcker ju mkt av ryggen annrs kan du ju ha ryggplatta om du vill. Det är hyfsat stort, man kan ta broarna över kanalerna också, så det är en del o leka på.

    Gott Nytt År!

  • gonzo

    Medlem
    31 december, 2005 vid 16:03

    tja snart när isen har lagt sig lite till så tror jag att öresjön i örby (marks komun) kan funka riktigt fint för snowkite. det är fina ytor. det är två stora sjöar som går samman så det längsta avståndet är ca 1.5 mil. så vi får hppas på kyla och mer snö.
    Gott nytt kite år

  • zilversurfarn

    Medlem
    3 januari, 2006 vid 13:06

    6-10m/s på fredag, vi får hålla tummarna och hoppas på lite mer snö!

  • rocco

    Medlem
    4 januari, 2006 vid 11:14

    ligger det någon snö på sjöarna nu?

  • rusiak

    Medlem
    5 januari, 2006 vid 20:23

    börjar närma sig fredag nu och det finns lite snö kvar! Verkar bli vind i mon, var kör folk? Går det fortfarande att köra på golfbanan?

    //alex

  • rusiak

    Medlem
    6 januari, 2006 vid 10:50

    varit ute o rekat i åskloster, verkar vara lite (…) snö samt vind, så det blir ett försök 🙂

  • gonzo

    Medlem
    9 januari, 2006 vid 18:21

    tja richard. jag har inte kollat öresjön sens i onsdags men då såg den fin fin ut. jag har varit i fjällen så nu vet jag inte.men jag tror den ligger kvar för isen var nog blöt när snön kom så det greppa nog bra. jag ska dit så fort det blåser jag måste ju få prova och crossbown som jag köpte utav dig det funka ju inte i karibien. jag hör av mig när jag rekat.ha det gott/anders

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snökaj – Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.