Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snökite i åre

  • snökite i åre

    Publicerad av sanna på 19 januari, 2006 vid 17:33

    är det nån annan som kör säsong häruppe, eller bara är uppe ett tag och hade tyckt det vart skoj med lite snökajt på sjön eller ulvåsdalen så hör av er!

    sanna
    0730227944

    tobas svarade 16 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • mrmille

    Medlem
    19 januari, 2006 vid 18:03

    Tobas o Lisa är ju där

    Sen kommer jag i nästa vecka en sväng, kanske slår en signal =)

  • tobas

    Medlem
    19 januari, 2006 vid 19:15

    Aloha Sanna!!
    Tobas här!!
    Kör så mycket det bara går här i Åre med omnejd. Hittills har det varit sjön som gällt eller att åka iväg till exempelvis skalstugan mot Norska gränsen, Grymt fint ställe.
    Om inte jag hört av mig så slå en signal du om det suger i kitetarmen.

    Surf´s up / TOBAS

    tel 070/9925752

  • eylon

    Medlem
    10 november, 2007 vid 00:00

    dra upp gammal tråd här, men är det några folk som snowkitar i Åre, bor i Åre nu och vore ju lite skoj med folk som vet lite bra ställen att snowkita på!:) mvh SImon

  • krillan82

    Medlem
    10 november, 2007 vid 10:17

    tjennis. jag kommer upp runt den 21 dec… är du kvar där uppe då? jag stannar till nyår.

  • wille-w

    Medlem
    10 november, 2007 vid 17:37

    tja!
    åker upp den 23 nov! ses där!

  • _sofia_

    Medlem
    10 november, 2007 vid 17:53

    ska upp på weekend i åre me litte folk den 9-13 jan.. ngn som ska upp och köra då, hade vart kul a se..

  • kalina

    Medlem
    10 november, 2007 vid 22:27

    @Sanna 288195 wrote:

    är det nån annan som kör säsong häruppe, eller bara är uppe ett tag och hade tyckt det vart skoj med lite snökajt på sjön eller ulvåsdalen så hör av er!

    sanna
    0730227944

    Tjena Sanna!
    Jag kommer åka upp men vet inte riktigt när, men hör av mig senare =)
    Är du uppe hela säsongen?
    Ha det!
    // Kalina

  • sanna

    Medlem
    11 november, 2007 vid 15:50

    @Kalina 427875 wrote:

    Tjena Sanna!
    Jag kommer åka upp men vet inte riktigt när, men hör av mig senare =)
    Är du uppe hela säsongen?
    Ha det!
    // Kalina

    Hej Kalina,

    Jag var där säsongen 05-06, då jag skrev inlägget 🙂 Denna säsong blir det mot varmare breddgrader. Hoppas ni får najs.

  • ziik

    Medlem
    12 november, 2007 vid 11:38

    Är där hela vintern. åker upp nästa helg.
    Är bara att ringa om åksällskap önskas. 0730519199

    tjatja//Joel

  • hakisch

    Medlem
    12 november, 2007 vid 13:38

    jag kommer easy upp och hoppar over raviner och bonkar hustak,denna vinter kommer bli grym med riktigt feta snodagar med sjukt rolig ripping i det frusna vattnet…

    se upp for snoleoparder sa syns vi fortare an du tror.Ska bara smutta klart pa cocosnotterna och borsta av quebsanden mellan tarna ..

    Ta d inte lugnt, Hakan

  • mrfuckface

    Medlem
    12 november, 2007 vid 17:37

    Jag finns här hela tiden å undrar om någon e sugen för premiär i Ullådalen eller någon annanstans där det fins snö på ons? det ligger trots allt ca en halvmeter på sina ställen i Ullådalen…vet dock inte riktigt hur det ser ut med snötillgången i storulvån.

  • eylon

    Medlem
    18 november, 2007 vid 19:52

    Jag ska vara här hela säsongen jag! 🙂 så det blir nog ganska mycke snowkite här hoppas jag. 😀 tom sjön börjaar ju frysa redan 🙂 Vet ju inte riktigt vart man kan köra förutom på sjön:/ och jag får inte upp min lilla kite förän 25.
    Tjoheeej

  • tobas

    Medlem
    19 november, 2007 vid 16:05

    Kommer upp den 1 februari och stannar sedan säsongen ut 😉 Ska bli riktigt gött. Ser fram emot sköna pudersvängar i Tvåråvalvet med draken fint parkerad…. Lisa kommer oxå upp någon månad troligtvis hela Mars.

    Har ni frågor om spots och dylikt slå en pling vetja. Kan ju berget hyffsat även om jag inte kommer ha några färska snörapporter förrän jag kommit upp.

    / Tobas 070/9925752

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snökite i åre

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.