Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snökite på siljan någon !!

  • prima

    Medlem
    1 mars, 2010 vid 20:55

    Japp, bor/jobbar i Stockholm men spenderar varje helg i Dalarna.. Om vädret tillåtet nu till helgen har jag och en kompis planer på att dra en repa, vet inte riktigt var än, väldigt osäkert med vindar tyvärr..

  • prima

    Medlem
    1 mars, 2010 vid 21:14

    Ah jag som är trött och missade vad rubriken sa, Byrviken vid siljansnäs borde funka fint, tror kanske Siljan har lite halv taffligt is, men som sagt, letar mig sig till någon större vik men lite yta kan man nog köra, mitt tips är byrviken..

  • kru81

    Medlem
    1 mars, 2010 vid 21:43

    ok låter fint d 🙂 tänkte köra vid rättvik vid hamnen ska blåsa nv i dagarna så d kan bli fint .. men ring mig på 076 1666013 när ni kommer upp

  • prima

    Medlem
    2 mars, 2010 vid 17:58
    kru81;600083 wrote:
    ok låter fint d 🙂 tänkte köra vid rättvik vid hamnen ska blåsa nv i dagarna så d kan bli fint .. men ring mig på 076 1666013 när ni kommer upp

    Kalas, verkar som vi åker upp på fredag, så blir lördag man får hoppas på.. men slår en pling om vädret är fint 🙂

  • geddus

    Medlem
    3 januari, 2011 vid 20:27

    Jodå det finns! Jag bor i Vikarbyn och har nyligen skaffat en snökite.:laugh:. Hoppas att få testa den på Siljan i helgen som kommer!
    .

  • booman

    Medlem
    4 januari, 2011 vid 09:32

    I Falun är vi några tappra själar som kör också. Ett “stenkast” från Siljan.
    Fina förhållanden på Runn…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snökite på siljan någon !!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.