Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snökiting på golfbana :-)

  • Snökiting på golfbana :-)

    Publicerad av periskop på 24 mars, 2008 vid 16:50

    Tja för oss som inte har tid att åka till Vidda så finns ju ett lågbudget alternativ i Gråbo. Ja golfarna lös ju med sin frånvaro så då var det bara för oss kitare att köra på! Hehe!
    Nä så mycket snö var det inte heller här!
    /Kent
    P.S Notera Niccos fina försök till “hole in one”!

    periskop svarade 16 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • nic

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 17:00

    Å du som skulle ta igen dig å bli frisk :p
    Kul att ni hittade en golfbana…

    nic

  • djevulen

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 17:27

    era små göttegrisar,,,vad tror ni om morgondagen,,,jag e nog hemma vid 17tiden,ska till huskvarna en liten sväng bara,finns det inte någonstans där det e belysning?

  • rimsson

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 17:34

    Var är det här nånstans? Blev inga klagomål från sura gubbar i golfbraller eller? Fritt fram o köra på?

  • debkausf

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 17:44

    Jag undrar också!!?? Var var greenkeepern!!!?

  • brushanen

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 19:24

    Är det någon som har pejl på snöläget runt Gbg? Kitebart är det ju nästa alltid som vi kan se av bilderna. Skall se om jag har några sköna pics från Långfredags golfbanesession

  • above_the_law

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 20:00

    Snyggt Kenta:-)!
    Cool sekvens du fått ihop också med min “hole in one”, he he.
    Gillar även fotot med bromsspåren efter Pirre!
    Var är dina bilder Rob?

    Själv fotade jag ju bara med min gamla “icke-digitala” systemkamera, eftersom övrig utrustning nu mera är ur funktion p g a “sandliknade partiklar”, samt (antagligen) en jävla hundägare som inte lyckades hindra sin luspudel från att springa ner mitt stativ på betongpiren i Torkel:-(! Så ni får nog vänta lite på framkallning där….

    Ska ni med till Voss och extremsportveko eller? Jag har som sagt bokat stuga för 5-6 pers som endast kostar 800 Nok/natt! Jag drar nog på torsdag kväll eller riktigt tidigt på fredag och kör hem söndag em/kväll….

  • magnus-d

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 21:17

    Ser bra ut. Bor i Lerum inte så långt därifrån och här har det har snöat bra under hela eftermiddagen. Var kör ni? Stora Lundby eller Lerjedalsens gk?

  • periskop

    Medlem
    25 mars, 2008 vid 08:54

    Greenkeepern?! Han satt väl hemma å tryckte 🙂 Först ville grabbarna köra på Hovåsbanan. Men förutom blötare snö, så misstänkte jag att vi nog skulle få nån arg granne på oss. Dom bevakar nog sin bana lite bättre där!
    Bilderna är tagna på Lerjedalens bana. Lite mer spännande bana, för den mer vågade så kan man ju hoppa över raviner m.m!
    /Kent

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snökiting på golfbana :-)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.