• wind-lover

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 20:03

    ja fattar inte, va betyder det du skrev? “Utan mest för få ner den till dom där mer hanterbara 10-12″ som verkar så populärt.”

    /våtdräkt-våldtäkt

  • surfslusken

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 20:09

    @wind-lover 530302 wrote:

    ja fattar inte, va betyder det du skrev? “Utan mest för få ner den till dom där mer hanterbara 10-12″ som verkar så populärt.”

    /våtdräkt-våldtäkt

    Du SKA inte fatta, inte alls meningen!!! Du skulle ju hålla dej borta från den här tråden!!

  • surfslusken

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 20:11

    @simpa 530299 wrote:

    slusk har du fått i dig nå sprit än då

    Näe, kör rötjut fortfarande. Vette fan om ja vågar gå på spriten ida, har inte tid o va dålig hela dan imorrn. Men ska strax ut på byn så de ser ganska illa ut:(

  • wind-lover

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 20:11

    @surfslusken 530303 wrote:

    Du SKA inte fatta, inte alls meningen!!! Du skulle ju hålla dej borta från den här tråden!!

    …fyfan sluskeslisk, och du som ska vara min förebild.. tror jag ska gå och bli ett svin.

  • surfslusken

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 20:14

    @wind-lover 530305 wrote:

    …fyfan sluskeslisk, och du som ska vara min förebild.. tror jag ska gå och bli ett svin.

    Näe, va inte så där nu! Ja ÄR en bra förebild, men kanske inte just nu, eller i den här tråden. Men du skulle ju inte läsa lova du:(

  • callep

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 20:17

    @wind-lover 530302 wrote:

    ja fattar inte, va betyder det du skrev? “Utan mest för få ner den till dom där mer hanterbara 10-12″ som verkar så populärt.”

    /våtdräkt-våldtäkt

    @surfslusken 530303 wrote:

    Du SKA inte fatta, inte alls meningen!!! Du skulle ju hålla dej borta från den här tråden!!

    hahahahaha

    Fan vad ni verkar gilla snopp btw.. 2 sidor.. nästan värre än hamsterpaj!

  • wind-lover

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 20:17

    @surfslusken 530306 wrote:

    Näe, va inte så där nu! Ja ÄR en bra förebild, men kanske inte just nu, eller i den här tråden. Men du skulle ju inte läsa lova du:(

    :confused2: ….

  • el_duderino

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 20:52

    OK, och nu till anledningen att jag postade en snopptråd:

    Jag försökte tidigare i veckan (eller helgen, minns inte) posta en seriös tråd, det gick UPPENBARLIGEN inte hem så jag ville bara undersöka om en tråd om snoppar funka bättre.. det gjorde det verkligen! Jag är nöjd, Steffo (forumet, inte personen) är INTE så seriöst och viktigpettrigt som jag befarade!

    HAPPY AS A DOLPHIN!

  • badjanne

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 21:04

    @surfslusken 530304 wrote:

    Näe, kör rötjut fortfarande. Vette fan om ja vågar gå på spriten ida, har inte tid o va dålig hela dan imorrn. Men ska strax ut på byn så de ser ganska illa ut:(

    Tänk dig för
    Så här går det när du dricker mjölk istället för öl!

  • surfslusken

    Medlem
    14 februari, 2009 vid 01:25

    @Badjanne 530314 wrote:

    Tänk dig för
    Så här går det när du dricker mjölk istället för öl!

    Jo,men den blir lika obrukbar när man dragit i sej en massa brännvin:(

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.