Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snow Kite Video: New Action Edit (shorter&better)

  • topy

    Medlem
    31 januari, 2011 vid 21:06

    Man blir lite sugen på att snowkite när man ser sådan stora och fina ytor. nice editerat.

  • above_the_law

    Medlem
    1 februari, 2011 vid 00:29
    topy;645630 wrote:
    Man blir lite sugen på att snowkite när man ser sådan stora och fina ytor. nice editerat.

    Tack!
    Ja, det är en otrolig frihetsupplevelse faktiskt. Kommer det någon i närheten är det dessutom bara att dra vidare över närmsta bergsrygg, så är man helt solo på ett nytt fält liksom:-)! Men bra att vara två så klart, alt ha snöskor om det går sönder något. Ha alltid en lina extra i fickan…

  • stebe

    Medlem
    1 februari, 2011 vid 06:34

    Ser till och med bättre ut än Torslanda golfana och fiskebäcks lekplats, det svider att jag inte hakade på.

  • above_the_law

    Medlem
    1 februari, 2011 vid 08:14
    stebe;645650 wrote:
    Ser till och med bättre ut än Torslanda golfana och fiskebäcks lekplats, det svider att jag inte hakade på.

    Skulle garanterat känt det samma Stebe, MEN Hvidda finns ju kvar ett tag till skulle jag tro… Däremot kanske lite knepigare att få så där bra förhållanden:cool2:, ahhhhhh!
    Next time bro!

    När passar det bäst för dig/er att jag hämtar min Hadlow Pro 2011 (7 kvm) ikväll?
    Läääääääängtar ju ihjäl mig liksom:-)!
    Onsdag ser lovande ut vad gäller premiär för den. Om inte onsdag så blir det garanterat lörd em eller sön fm, som det ser ut nu!
    Är du/ni på i s f?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snow Kite Video: New Action Edit (shorter&better)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.