Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snowkitepremiär i Blåhammaren 2014

  • Snowkitepremiär i Blåhammaren 2014

    Publicerad av skydive på 5 december, 2013 vid 14:39

    Hej allihopa!

    Alla ni som var med sist mins vilken otroligt bra helg vi hade, något som måste upprepas många gånger till!

    Sist var det Simon Jaktlund som arrangerade hela eventet som blev så fantastiskt mycket pga av hans engagemang, tack Simon!

    Som ni säkert redan har läst så kommer han inte arrangera detta event 2014 men det hindrar oss självklart inte från att göra detta igen med inspiration från förra året!

    Jag kommer utan tvekan åka upp oavsett och det vore kul om ett större sällskap kan ses där uppe!

    Blåhammaren öppnar den 21/2. Förslagsvis åker man till Storulvån den 20/2 och tar sig upp till Blåhammaren den 21/2 .

    Hur ser intresset ut!?

    Hälsningar
    Lars

    wer svarade 10 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • cortex

    Medlem
    5 december, 2013 vid 16:05

    Kan eventuellt vara intresserad… beror mycket på hur mina jobbresor ser ut i början av nästa år.

    /Kaj

  • skydive

    Medlem
    5 december, 2013 vid 16:17

    @Cortex 719410 wrote:

    Kan eventuellt vara intresserad… beror mycket på hur mina jobbresor ser ut i början av nästa år.

    /Kaj

    Du har väl aldrig missat en rolig grej i hela ditt liv Kaj, låt inte denna bli den första 🙂

  • wer

    Medlem
    5 december, 2013 vid 16:24

    Högst troligen är jag på men börjar bli några inbokade helger och veckor med snökite som det ser ut redan nu!:)

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snowkitepremiär i Blåhammaren 2014

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.