Senaste nytt Forums Övriga Gör det själv. Snygga till bortfläkt yta på en Mistral Explosion 2007:a

  • Snygga till bortfläkt yta på en Mistral Explosion 2007:a

    Publicerad av macedu på 17 september, 2009 vid 08:18

    Hej på Er alla!

    Fick en Mistral Explosion levererad VÄL INTEJPAD med genomskinlig packtejp på undersidan och inget emellan….suck….hmhm 😡 ….
    Igår gjorde jag slag i saken och skulle ta bort eländet (tack alla för Era tips, GRYMT bra).
    Fann då (trots “som ny snacket” i annons) en hel del rispor som var djupa samt ett par hack. Dessa går in 1 millimeter jag bedömmer att det INTE gått hål etc. Men det är många.
    Sen när jag försiktigt skulle dra bort tejpen så lossnade/följde det med lite av det “vita”. Detta låg vid en lång rispa….

    Vad köper jag för att finisha upp detta. Antar att det blir ngn massa och sen slip till polering etc (det kan jag och har tillgång till). Men vad är det för material och sen lite tips om Ni har det :-), el länk…. :confused2:

    Bild enligt nedan

    [IMG]http://www.surfzone.se/forum/picture.php?albumid=52&pictureid=309&thumb=1[/IMG]

    MVH
    Mac

    PS Det tog BARA 3timmar av ömsint gnuggande för att få bort tejp inkl klister. DS

    windmiller svarade 14 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Gör det själv. Snygga till bortfläkt yta på en Mistral Explosion 2007:a

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.