Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snyggt segel!

  • Snyggt segel!

    Publicerad av mag på 8 november, 2008 vid 08:57

    ett av de finaste jag sett i alla fall! Ses tydligen snart i Halmstadtrakten om jag fattar rätt?
    /Magnus

    manno svarade 15 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • dude

    Medlem
    8 november, 2008 vid 09:37

    Håller med, grymt snyggt 🙂

  • simpa

    Medlem
    8 november, 2008 vid 11:15

    Sjukt snyggt!!
    Men jag håller fortfarande fast på säkerheten. Har sett att dessa segel kan orsaka kollisioner oftare och borde rent teoretiskt vara så också.

    Ja, jag vet att du har hot sails slusken, förlåt. Synfältet är ju synnerligen trångt, kanske till någon fördel? Kan nog hålla med om att man går på utseendet. Men eftersom man måste behålla dessa en period så lär dem nog duga till mer än bara avnjutning nån gång per vecka. Iofs så kan man ju låna någon annans för en sån där episk kväll.
    elr vet du va, glöm säkerheten förresten..

  • surfslusken

    Medlem
    8 november, 2008 vid 11:28

    @simpa 514407 wrote:

    Sjukt snyggt!!
    Men jag håller fortfarande fast på säkerheten. Har sett att dessa segel kan orsaka kollisioner oftare och borde rent teoretiskt vara så också.

    Ja, jag vet att du har hot sails slusken, förlåt. Synfältet är ju synnerligen trångt, kanske till någon fördel? Kan nog hålla med om att man går på utseendet. Men eftersom man måste behålla dessa en period så lär dem nog duga till mer än bara avnjutning nån gång per vecka. Iofs så kan man ju låna någon annans för en sån där episk kväll.
    elr vet du va, glöm säkerheten förresten..

    Nej, nej NEEEEJ!!!! Säkerheten fram för allt. Spänn nu fast dej i bingen igen o boffa limmet genom en slang så att du inte riskerar att få luftvägarna täppta av fryspåsen. Så slipper du risken att köra på nån eller stuka tassarna!

    O föresten så är den enda vägen ur lågkonjunkturen KONSUMTION!!! Så sitt inte på era grejer för långa perioder, ut o trasha, köp nytt, ut o trasha, köp nytt osv osv…..

  • manno

    Medlem
    8 november, 2008 vid 11:46

    Det där med sikt är överskattat, är grymt skönt att se mindre när man kör, mindre irritationsmoment när man ska koncentrera sig och ladda på vägen ut! Om du krockar, so what.. ditt superfreak håller så bra ändå =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snyggt segel!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.