Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söderhamn fredag?

  • Söderhamn fredag?

    Publicerad av lars_e på 1 juni, 2007 vid 07:35

    Var åker man lämpligast runt Söderhamn i eftermiddag? O-NO ser det ut att bli.
    Något ställe i Florsjön som fungerar på den rikningen? I Bergviken kanske Norrhäll skulle fungera, med risk för att man driver iväg en bra bit om det blir problem :crazy:
    /Lars

    crash_it svarade 16 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • crash_it

    Medlem
    2 juni, 2007 vid 12:34

    Ledsen Lars E, men jag har inte kollat konfen på några dagar, det är examinationer och resor, och så blåser det konstant! Vi har ett ganska nyupptäckt ställe utanför Stenö som vi kör på nord till nordost, ute vid Enskärsorn. Det tar en stund (5-10 min guppa o kryssa) att ta sig dit men väl där är det värt besväret. Det går att köra bakom ett sandrev så det är helt platt och midjedjupt i en storlek av några fotbollsplaner, helt osannolikt bra faktiskt. Utanför revet blir det dyningar och därför inte så choppigt. Jag körde 6.2 och 100 liters fsW igår och 5.4 tidigare i veckan. Annars brukar vi åka inne i Stenö, också bakom ett sandrev, men där krävs att det blåser ett par m/s mer och inte lika exotisk känsla. Ring mig om du vill ha lotsning eller om du är uppe i nåt blåsväder igen.
    /Christer, 070-6302287

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söderhamn fredag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.