Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Södra skåne på rot

  • skarabe

    Medlem
    19 augusti, 2010 vid 11:34

    Abbekås (Franks) funkar möjligen, men det är nog för lite kräm i vinden.. Själv bangade jag idag och hoppas innerligt att jag gjorde rätt..

  • lars_k

    Medlem
    19 augusti, 2010 vid 11:43

    Östra sidan verkar få mest vind. Löderup isåfall. Men det är nog fan på gränsen idag… Lycka till iaf!

  • teamrider

    Medlem
    19 augusti, 2010 vid 18:21

    Verkar som att det faktiskt var ganska okej i Löderup idag. Har sett lite bilder därifrån…

    J-vla skit att man inte tog sitt förnuft till fånga och stack

  • ola-h

    Medlem
    19 augusti, 2010 vid 20:33

    Helt OK 5.0 i Löderup. Bilder vore kul…

  • bananen

    Medlem
    19 augusti, 2010 vid 20:52

    Ja, Löderup var ganska tunt, men trevligt är fanimej rätta ordet. När seglade man vågor i solsken sist? Minns inte.

    Jag tog några foton med mobilen på Ola (som rippade, fast det framgår dock inte här). Ni får fantisera om resten!

    // Jonas

  • skarabe

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 08:32
    Quote:
    J-vla skit att man inte tog sitt förnuft till fånga och stack

    Absolut. Det är för att du snackar alldeles för mycket med Mr. Beslutsångest, Paddy.. Sånt smittar vettu!

    Gott att höra att du inte körde förgäves Ola. Trist för oss andra.. man får fortsätta knarka vädersidor ett tag till

  • ola-h

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 08:37

    Ja, supertrevligt att vara i vattnet och trots lite svårkörda förhållanden blev det en och annan kul våg. Lagom drag i 5.0 från ca halv tre som sedan gradvis lättade ur. Jag seglade väl till sex-halvsju, sisådär. Passade också på att testa nya 2011 Quad 69 och 74 (med diverse olika fenbestyckningar) samt nya EVO IQ 71.

    Eftersom jag seglade Löderup även dagen före, samt fick ett par timmar fullpower 4.5 i Olofsbo på tisdagskvällen så scorade jag tre fina seglingsdagar i rad – inget man är bortskämd med den här sommaren.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Södra skåne på rot

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.