Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SOF JuniorFreestyleCamp Varberg (22-24/8)

  • hakman

    Medlem
    7 augusti, 2014 vid 13:51

    Många anmälda nu, ser ut att bli riktigt grymt.

    Surfers.se är med och lånar ut freestylebrädor och segel!

  • glader

    Medlem
    25 augusti, 2014 vid 08:06

    Min son kunde bara med på fredagen. Här är några bilder från seglingen på kvällen:
    https://www.dropbox.com/sh/bc4cf5agexy9ygh/AADx06T32cCvS2ts3Cbw7OQEa?dl=0

    Som vanligt var det fenomenalt i Håkmans regi.

    Jag är helt övertygad om lättvindsfreestyle som fantastisk introduktion till vindsurfing. Efter att ha tränat massor av lättvind i Fiskebäck är min 10-årige son hur trygg som helst på brädan. Han kör med en 3.0a och en 95L freestyle och är nu urtrygg med allt från att kryssa med sin 15cm fena utan planing till att segla i kuling. I fredags var det premiär på att hoppa. Hög stoke-faktor. Han toppade säkert 20 knop i vågorna i Apel. Han kör fortfarande utan sele. Urstark och god teknik efter nötandet. Han körde 3h med fullt drag. Själv hade jag kanske klarat en minut eller två utan sele …


    Vacker kväll med omväxlande väder i Apelviken.


    Full planing i vågdalen


    Lugnt att dra rigg i stökig sjö.


    Håkman och lärljungar ger inte upp förrän mörkret fallit. Bilden är missvisande i det att det ser ut som om det fanns något ljus här. Känslig kamera och lång slutartid är i praktiken en mörkerkikare…

  • hakman

    Medlem
    26 augusti, 2014 vid 11:06

    Så många duktiga killar och tjejer! Jag håller på med film och bildmaterial nu och det kommer ut mycket otroliga moves online snart!

    Håkman

  • vikkevire

    Medlem
    27 augusti, 2014 vid 21:52

    Efter en skadad fot på lördagen så tog jag kameran i handen på söndagen istället 😉

    Här är lite bilder https://www.dropbox.com/sh/u89mxwisfx0n50e/AACpWYlWWuapZ2kuPMDbfNOra?dl=0

    Ser fram emot Fiskebäck till helgen 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SOF JuniorFreestyleCamp Varberg (22-24/8)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.