Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Soft i Varamon Tisdag
-
Soft i Varamon Tisdag
Publicerad av mrmille på 29 augusti, 2005 vid 22:51mmm
Vill varva ner lite efter gotlands hårdföra vindar nu. Prognosen säger runt 7 m/s hela dagen men det verkar ju som att man får dra på en 50% på det nu för tiden…
Jag anländer i motala vid 10 snåret. Om någon ska dit tidigare så slå mig gärna en signal!
mrmille svarade 19 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
soft o soft lär det ju inte bli, fan, jag som ville fisåka lite idag
upp o hoppa gossar! -
Jag drar kanske dit efter 12 om det är sol och vind
Om något mer ska dit då kan ni ju slå en pling.
Guran? Olle? -
ahhhh
du är åter, välkommen tebaxGuran kunde inte, han skulle visst studera hela dagen. Seriös den där killen när han fått av sig latex-suiten
-
nej, softa vindar i varat nu för tiden vet e fan…
behöver återhämtas ett tag nu. Hostar fortafrande upp lite blod efter gårdagens krasch.
Kanske kommer senare och fotar lite.
-
Tack
Mrmille om du är inne och vilar skicka gärna iväg ett mess
och säg hur många som är där och hur länge du blir kvar.
Orkar inte åka dit och vara själv. -
Men maccan jag e ju där!
Blåser stadiga 13 nu, rak väst… helt perfa!
-
kommer du till mynningen i helgen så vi kan leka mrPille
-
Håll snattran allihopa ! Jag vill ha duktigt med presenter när jag kommer hem för att betala för denna vind ni fått !
Jag funderar på att stanna… (ref. bild)
-
Fasen Bjorno, ta värvning i Indiska armen, ta det lugnt. Jag lovar det finns flera tjejer i världen, även fast det inte känns så just nu. Kom igen , du kommer säkert att träffa en ny när du kommer hem
/B
-
finns stabila o frodiga tyskor/danskor i klittan har jag hørt…
biorno – omprioritera jubbet o kom ner på ons! -
Ja, häng på nu Biorno. Du får sova i min buss om det inte finns plats i stugan och du inte fiser för illa…
Hur var tisdagen i Varat jämfört med måndan? Var helt slut i måndags kväll efter fyra dar på raken med både kite o ws. Coolt med vågsurfarna i måndags. Säger en del om stället trots allt. -
idag var det rätt fett
Kom dit straxt efter 10 och åkte hem vid 21
Mellan 10 o 14 m/s hela dagen, det dippade vid fåtalet tillfällen till 7-8.
Vid 19 tiden sjönk det ner till 6-8, men det var flera nybörjare som suttit o väntat på det hela dagen så det var folk på vattnet ända tills dess att jag åkte!Tack för idag gossar o tösar
Logga in för att svara.