Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söker en hårdvindskite…

• Söker en hårdvindskite…

Publicerad av reklem på 11 juni, 2007 vid 06:17

…för en billig penning så har du någon som ligger där hemma och som du vill bli av med så skicka ett PM. Runt 7 m2 hade jag tänkt mig.

sidpiraya svarade 17 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • nic

Medlem
    11 juni, 2007 vid 06:43

@Reklem 389505 wrote:

…för en billig penning så har du någon som ligger där hemma och som du vill bli av med så skicka ett PM. Runt 7 m2 hade jag tänkt mig.

Har du inte redan en kort ozonebom? I så fall borde väl en 5kvm Instinct light, kite only vara konkurrenskraftigt även mot beg. (5an motsvarar 7kvm i de flesta jämförelser på vindomr. Comfort zone upp till ca 18-19m/s, kanske mer)
    4390kr så slipper du en till bom å får en kite som du viker ihop till en näsduk 🙂
    Prestandamässigt är det mindre och mindre skillnad på nytt å gammalt ju mer det blåser så där spelar det väl mindre roll om du hittar något riktigt billigt begagnat.

lycka till,
    nic

• reklem

Medlem
    11 juni, 2007 vid 07:34

Givetvis är jag intresserad av en light 5:a, är riktigt riktigt nöjd med mina Instinct sport 9 och 13, men jag tänkte kolla vad som finns där ute och se om man inte kunde komma lite billigare undan. Annars, vad tycker du om 5:an? Kommer du igång på den innan 9:an är allt för stor? Var det kanske den du körde med på Kleva Öland?

• kasimir

Medlem
    11 juni, 2007 vid 15:07

Flexifoil Storm 3 7m2

• eddie

Medlem
    11 juni, 2007 vid 17:51

Jag har en 2004 Vegas 8m2. Knappt använd. Blå. Snygg. Den är din för 1500

• sidpiraya

Medlem
    11 juni, 2007 vid 18:10

jag har en naish 2002:a 7:a två linors inte äns för allt smör i smålan skulle jag sälja den.

Ev för all öl i danmark dok, allt har ju sitt pris

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söker en hårdvindskite…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.