Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing söker kitsurfare inom vätten området

  • söker kitsurfare inom vätten området

    Publicerad av jon-ass på 22 maj, 2006 vid 08:45

    hej.. är en ganska så ny kitsurfare som söker någon att kitsurfa med inom vättern området. jag kommer ifrån karlsborg trakten.. börja bli lite ensamt nu:/

    jon-ass svarade 18 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • victoria

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 09:42

    jon-ass ? :p

  • mrmille

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 09:59

    fel sida av sjön amigo =)

  • bohn2fly

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 10:37
    mrmille wrote:
    fel sida av sjön amigo =)

    Det ska finnas en bra spot söder om Karlsborg, sandtrand och så. Har bara sett det från ovan.

    Annars kan du komma till Varamon istället 😉

    /Peter

  • jon-ass

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 15:53

    vad?:&

  • jon-ass

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 16:16

    Victoria: va? är det något fel på namnet ?:&

    Mrmille: då åker man bara till den sidan som det blåser på så kör man i några timmar.;)

    Bohn2fly: jag vet vad du menar… området heter bevik och ligger ca en två mil söder om Karlsborg men det värsta är att den ligger inom ett militär område:( men om man åker så långt ner man kan ut på udden så kommer en fin vik som är helt okej… kan gå 40-60 m utan problem.. det är bara de att träd är ganska så nära vattnet så man ska se upp för så man inte skada draken…:) åk dit o titta om du har stråken förbi..

    vart finner jag varamon?:P

  • mrmille

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 16:30

    varamon ligger i motala
    typ rakt österut över sjön
    så det är en bit via askersund

    har däremot funderat en del på lilla och stora hammarsundet där
    Verkar blåsa förjämnan

  • jon-ass

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 18:44

    men det låter som ett riktigt bra ställe.:P Kanske lånar kusinernas segelbåt o drar dit i några dagar på semestern.. annars är de bara att ta bilen.;)

    hmm har aldrig kört där men det är mycket klippor o så… kanske inte är den bästa platsen:/

  • wims_lkp

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 20:46

    Tibro.. Då är det ju inte långt till Lidköping, lika bäst att åka dit när det är säker vind.

  • jon-ass

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 06:38

    Lidköping säger du. några bra spots?

  • wims_lkp

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 14:03

    Ja du de finns kan ja lova. De kommer va kanon på Svalnäs imorn. Kolla vägbeskriving på eniro eller nått. Du kommer ju ändå få dra till andra sidan vättern om du ska åka nått imorn..

  • jon-ass

    Medlem
    25 maj, 2006 vid 08:07

    a det är ju sant.. ska dra på festival så det blir inget surfande denhär helgen..
    planer på att dra iväg nästa vecka till andra sidan och köra lite men allt beror på vinden o så.:P

  • fifi

    Medlem
    25 maj, 2006 vid 13:38

    Vickan mena nog bara att hon trodde du gjorde ännu en parodi på en annan användare (som så många gjort förr) som heter jonaish….var inte lessen, hon e en snäll tjej egentligen!

  • jon-ass

    Medlem
    28 maj, 2006 vid 18:31

    jag har inte gjort någon parodi på någon annans användar eller så… det är en parodi på mitt personliga namn..;D

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing söker kitsurfare inom vätten området

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.