Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › söker kitsurfare inom vätten området
-
söker kitsurfare inom vätten området
Publicerad av jon-ass på 22 maj, 2006 vid 08:45hej.. är en ganska så ny kitsurfare som söker någon att kitsurfa med inom vättern området. jag kommer ifrån karlsborg trakten.. börja bli lite ensamt nu:/
jon-ass svarade 18 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
mrmille wrote:fel sida av sjön amigo =)
Det ska finnas en bra spot söder om Karlsborg, sandtrand och så. Har bara sett det från ovan.
Annars kan du komma till Varamon istället 😉
/Peter
-
Victoria: va? är det något fel på namnet ?:&
Mrmille: då åker man bara till den sidan som det blåser på så kör man i några timmar.;)
Bohn2fly: jag vet vad du menar… området heter bevik och ligger ca en två mil söder om Karlsborg men det värsta är att den ligger inom ett militär område:( men om man åker så långt ner man kan ut på udden så kommer en fin vik som är helt okej… kan gå 40-60 m utan problem.. det är bara de att träd är ganska så nära vattnet så man ska se upp för så man inte skada draken…:) åk dit o titta om du har stråken förbi..
vart finner jag varamon?:P
-
varamon ligger i motala
typ rakt österut över sjön
så det är en bit via askersundhar däremot funderat en del på lilla och stora hammarsundet där
Verkar blåsa förjämnan -
men det låter som ett riktigt bra ställe.:P Kanske lånar kusinernas segelbåt o drar dit i några dagar på semestern.. annars är de bara att ta bilen.;)
hmm har aldrig kört där men det är mycket klippor o så… kanske inte är den bästa platsen:/
-
Tibro.. Då är det ju inte långt till Lidköping, lika bäst att åka dit när det är säker vind.
-
Ja du de finns kan ja lova. De kommer va kanon på Svalnäs imorn. Kolla vägbeskriving på eniro eller nått. Du kommer ju ändå få dra till andra sidan vättern om du ska åka nått imorn..
-
a det är ju sant.. ska dra på festival så det blir inget surfande denhär helgen..
planer på att dra iväg nästa vecka till andra sidan och köra lite men allt beror på vinden o så.:P -
Vickan mena nog bara att hon trodde du gjorde ännu en parodi på en annan användare (som så många gjort förr) som heter jonaish….var inte lessen, hon e en snäll tjej egentligen!
-
jag har inte gjort någon parodi på någon annans användar eller så… det är en parodi på mitt personliga namn..;D
Logga in för att svara.