Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Soker kopare i Cabarete!

• Soker kopare i Cabarete!

Publicerad av kicki på 8 mars, 2004 vid 17:13

Halla allihop!
    Hur star det till? Jag ser att ni ska ha pubkvallar och allt. Wish I was there! Jag far val joina er i sommar kanske. I alla fall, sa undrar jag om nagon av er i Cabarete (smidigare att lagga upp det har istallet for att kolla med er pa beachen) skulle kanna till nagon som skulle vilja kopa min nast intill onavanda EH brada (118*34cm) jag saljer den for 750 US och om man vill ha nagot annat an min playboy kanin pa sa kan jag fixa nytt painjob. Horde att en dansk var intresserad av den kanske.
    I alla fall. Ni andra kanske jag ser i augusti pa beachen senast.
    Kram,
    Kicki

kicki svarade 21 år, 1 månad sedan 15 Medlemmar · 47 Svar
  • 47 Svar
  • walle

Medlem
    8 mars, 2004 vid 18:05

Svar till:

fixa nytt painjob

[/ QUOTE ]
    …låter dirty cool.gif grin.gif

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 18:52

överpris? du e väl sponsrad?

• anonym-anvandare

Medlem
    8 mars, 2004 vid 19:04

Jag ar mycket intresserad. Bild?

• anonym-anvandare

Medlem
    9 mars, 2004 vid 15:14

Vad menar du? Ska man sälja sina grejer billigare bara för att man är sponsrad? Dessutom tror jag inte Kicki är det. 5442:- är väl helt okej för en ny EH?

/JK (Le Calculadora)

• anonym-anvandare

Medlem
    9 mars, 2004 vid 15:37

men den är ju inte ny…

samma bräda som hon försökt sälja tidigare ju…är väl 1år gammal ungefär? om hon inte använt den på ett år fast hon är i cabarete är det väl nått skumt?

• hengo

Medlem
    9 mars, 2004 vid 16:05

sluta gnäll nu, det är inte samma bräda. denna ser ut att vara helt oanvänd, stod själv och klämmde på den igår

• anonym-anvandare

Medlem
    9 mars, 2004 vid 16:49

Den brädan är gammal som gatan och dessutom j-ligt ful. Man får man ett painjob så kanske det kan vara värt.

• zaihttam

Medlem
    9 mars, 2004 vid 16:57

om hon inte är sponsrad kan jag väl förstå det, annars e de ju bara snik! om jag varit sponsrad hade jag använt brädorna ett tag, vill jag sen inte ha dom hade jag gett bort dom till någon som blivit glad.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 mars, 2004 vid 18:28

Kicksan! Vaffor salja den nya bradan? Inte nojd? Vad ska du kora pa nu?

• nilsson

Medlem
    9 mars, 2004 vid 18:34

Lätt att vara givmild och generös i tanke, men det är långt till handling! Snik att inte vilja betala för sig

• anonym-anvandare

Medlem
    9 mars, 2004 vid 18:46

sponsrad eller ej, det ar val enda marknadsvardet som raknas, eller??

• zaihttam

Medlem
    9 mars, 2004 vid 19:04

ni får säga vad ni vill men t ex spelar jag hockey, efter varje match står trehundra ungar och frågar om de kan få ens klubba, inte fan tar jag betalt för mina klubbor när jag någon gång då och då ger bort en. jag menar inte att någon som e sponsrad ska ge bort sin bräda men de e väl lite sniket att ta ungefär affärspris för en bräda man fått?

• anonym-anvandare

Medlem
    9 mars, 2004 vid 20:54

Asså hur många tror du FÅR sina grejer inom kiteboarding? Jag är sponsrad men skulle jag ge bort mina grejer skulle det vara samma sak som att betala fullpris och sedan byta grejer varje år. Att vara sponsrad innebär ju att man har en fördel eller hur?

Den här brädan är Kickis NYA bräda, inte den gamla sletna som är såld sen länge.

/JK (Le ghurebrur)

• zaihttam

Medlem
    9 mars, 2004 vid 21:02

det beror väl helt och hållet vad man har för avtal med sponsorn. e inte riktigt mitt bord men de e väl säkert några som FÅR grejor, hur som helst är det ju den principen jag bygger min åsikt på. Läs..

• kotivoito

Medlem
    9 mars, 2004 vid 21:12

Jo, Jag vet. Att vara sponsrad innebär att man har en fördel eftersom man får sina grejer gratis. Och då betalar man inte fullpris. Och då kan man sedan byta grejer varje år. Ju. Och man måste tänka på publiken – Inte göra som directörerna på Skandia.

Mypa

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Soker kopare i Cabarete!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.