Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söker mäniskor i halmstad att kitesurfa med

  • Söker mäniskor i halmstad att kitesurfa med

    Publicerad av wafet på 17 december, 2014 vid 01:28

    Tjena Philip här, säker kamrater att kitesurfa med i halmstad eller i närheten.
    Jag är nybörjare och har ännu inte gått en kurs. tänkte ta en hos “kitekalle” här i halmstad så fort vädret börjar klarna.
    Har införskaffat mig en utrustning av märket cabrina då det var en kund på jobbet som fick mig in på spåret. antar att jag har rätt fina grejer nu som måste utnyttjas till fullo.

    bor rätt nära havet i halmstad (tylösand/frösakull) och brukar vara tillgänglig rätt ofta.

    sifix svarade 9 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • pelle-surf

    Medlem
    17 december, 2014 vid 02:29

    Hejsan Philip

    Kul att du ska börja köra. Kitekalle är en trevlig o duktig prick, och han kommer säkert att upplysa dig om kontaktsidan http://www.surfses.com/ där många i och i närheten av Halmstad håller kontakten. Vi bor ju rätt nära varandra och träffas säkert.
    Lycka till 🙂

  • wafet

    Medlem
    17 december, 2014 vid 08:34

    Tack för tipset!! jo jag har också hört bra ord om denna man hela vägen från stockholm från en annan kitesurfare. ja vi träffas säkert i sommar. vilken beach är bäst att köra på tycker du här i halmstad?

  • mag

    Medlem
    17 december, 2014 vid 09:18

    Västra stranden aka Dogge eller Påarp är bra stränder med mest folk. Men många åker efter vindriktning till olika platser.

  • sifix

    Medlem
    19 december, 2014 vid 18:14

    Som Pelle skrev så hittar du lättast Halmstad kitarna på surfses.com i gruppen Halmstad Kite.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söker mäniskor i halmstad att kitesurfa med

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.