Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söker naish 7:a alt. 8+10

  • Söker naish 7:a alt. 8+10

    Publicerad av sailortrash på 5 september, 2015 vid 10:48

    Hej

    Jag försöker skrapa ihop en kitelinje. Primärt är jag på jakt efter en 7:a. Helst RRD eller naish. Alt. Om ngn sitter på komb. 8+10 eller 7+10 naish.

    Naish eftersom jag har en bom som funkar till hela linjen då..

    Wave/freeride eller all terrain, jag är inte mkt för wakestyle eller unhooked.

    Om intresse finns för dig som har 2 kites har jag en 9:a som blir överflödig (2012, RRD obsession).

    sailortrash svarade 8 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • petting_4

    Medlem
    7 september, 2015 vid 12:02

    Jag har en Naish Torch 7a från 2011 som är i nyskick och inga lagningar!

  • petting_4

    Medlem
    7 september, 2015 vid 12:06

    Har en femlinors northbom i nyskick som passar till den om du inte har 5linors! Du får allt för 3k

  • sailortrash

    Medlem
    7 september, 2015 vid 13:43

    hej

    nja, jag tror inte freestyle är min grej riktigt. Har aldrig ens kört på en c-kite.

    tycker oxå 5 linor verkar meckigt om kiten rullar igenom frontlinorna, men det kanske är bra på c-kites eller?

  • dewildeoutdoor

    Medlem
    9 september, 2015 vid 04:12

    Jag har en Naish Cult 2010 12m2 i nyskcik som du kan få billigt

  • sailortrash

    Medlem
    9 september, 2015 vid 07:23

    hej

    Nope, den ligger fel mellan 9-13.5..

  • pelle-surf

    Medlem
    9 september, 2015 vid 08:27

    Då letar du alltså efter typ Naish Pivot, Ride, tidigare Park, alt Rrd Obsession. Vad har du tänkt för pris. Ser att det finns “ny” Naish Ride 7a 2014/15 för ca 5000 men då inte i Sverige. Man får göra ett val om man vill vara lojal mot Svenska återförsäljare eller inte, vilket kan vara svårt.

  • sailortrash

    Medlem
    9 september, 2015 vid 11:04

    Hej

    Jag har en obsession 9:a men har inte testat den i vågor. Men jqg gillar den så jag skulle kunna tänka mig en till sådan iofs..

    Jag tänkte hitta ngt beggat i första hand….antagligen kommer den inte användas jättemkt. Tänkte om ngn satt på ngn gammal naish Bolt eller cult eller park mest..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söker naish 7:a alt. 8+10

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.